Slovenská sporiteľna vníma boj proti vizuálnemu smogu seriózne.
Po celom Slovensku máme rozmiestnené desiatky tisíc bilboardov, ktoré našej krajine nijak nepridávajú na kráse. Popri cestách, pred záhradkami a samozrejme aj v historickom centre hlavného mesta by si našiel toľko reklám, že človek musí často krútiť hlavou nad tým, kto ich vôbec povolil.
Vizuálny smog je obrovským slovenským problémom a pochopila to aj Slovenská sporiteľňa, ktorá dnes vyhlásila, že dáva bilboardom navždy zbohom. Banka si uvedomila, že aj jej reklamy napomáhali k tomu, aby mali ľudia zo svojich miest zhoršený dojem, a tak v Bratislave odstránila z budovy na Kamennom námestí svoj posledný bilboard.
Nielenže už na Slovensku nenájdeš žiadne vonkajšie reklamy Slovenskej sporiteľne, ale samotný posledný bilboard banka využila ako šmýkačku na Kuchajde, takže sa vďaka nemu ľudia aj dobre zabavili.
Po skoncovaní s vonkajšou reklamou nájdeš logo Slovenskej sporiteľne len na pobočkách a vo vnútri rôznych komerčných priestorov, kde reklama nijak nenarúša dojem z mesta a krajiny. Mimochodom, banka prostredníctvom svojej nadácie spustila aj projekt #Mamnato, pre ktorý vyhradila 250-tisíc eur pre lokálnych hrdinov zveľaďujúcich svoje regionálne komunity.