Na čerpacích staniciach Shell sa vrátiš do detstva s novými modelmi Ferrari.
Detským snom každého z nás bolo previezť sa vo Ferrari a aj keď sa nám to nie vždy podarilo, aspoň sme sa hrali s menšími modelmi. Autíčka Ferrari zo Shell sú symbolom detstva mnohých Slovákov. Vždy išlo o legendárne modely s bohatou a vzrušujúcou históriou a nič nás nemôže potešiť tak, ako ich návrat.
Desiatky miliónov eur dajú zanietení autičkári za to, aby sa stali hrdými majiteľmi tých najznámejších modelov, ktoré kedy automobilový svet stvoril. Ak miluješ historické autá a si fanúšikom Ferrari, zastav sa na čerpacích staniciach Shell, kde na vás čaká 7 legendárnych modelov týchto automobilov – s nimi sa však nezabudni zapojiť do vzrušujúcej súťaže o 5 palivových kariet v hodnote až 50 €.
Ktorý model Ferrari si vždy chcel?
Jeden z najkrajších a najdrahších. Model Ferrari 250 GTO z roku 1962 sa možno koncom leta stane najdrahšie vydraženým autom v dejinách. Giotto Bizzarrini bol poverený vyvinúť automobil, ktorý by mohol poraziť typ Jaguar E. Jeho model sa stal vrcholom vývoja radu 250 GT v súťažnej podobe, aj keď stále zostal modelom na cesty.
Červená hlava. Dynamické auto z roku 1957, model 250 Testa Rossa, si vybudovalo povesť legendy vďaka desiatim víťazstvám vo Svetovom pohári športových vozidiel. Tých sa zúčastnilo celkovo 19-krát. Hlavu valcov malo auto zafarbenú načerveno, preto sa model volá doslova Červená hlava – po taliansky testa rossa.
Coupé s motorom vpredu. Po triumfálnom víťazstve na 24-hodinových pretekoch na floridskom okruhu Daytona v roku 1967 nikto nenazve model Ferrari 365 GTB4 inak ako Daytona. Zaujímavosťou je, že prvé vozidlá mali predné reflektory pod krytom z plexiskla.
Narodeninový darček. Na svoje 50. výročie vyrobilo Ferrari model, ktorý sa mal čo najviac približovať k formule F1. Prioritou bol vysoký výkon, auto preto nemalo posilňovač riadenia ani ABS. Jubileum značky symbolizuje aj označenie auta – F50. A ak sa vám nepáčila klasická červená farba, mohli ste si vybrať jej tmavší odtieň.
Sériové vozidlo, ktoré prekonalo 300 km/h. V roku 1984 vyrobilo Ferrari model auta pre účely pretekov v skupine B. Skupina sa však zrušila, a tak auto vyrobené na preteky nemalo kde pretekať. Napriek tomu sa má čím pochváliť – Ferrari GTO s prívlastkom 288 sa stalo prvým sériovým vozidlom, ktoré pokorilo hranicu 300 km/h.
Stvorené na obraz Schumachera. Model 430 Scuderia nesie rukopis Michaela Schumachera. Niekoľkonásobný víťaz pretekov sa podieľal na vývoji a testovaní auta a aj na základe jeho skúseností a odporúčaní sa na volante objavil prepracovaný volič Manettino, ktorým si vodič nastavil prevodovku, reakcie motora a iné.
Pavúk s obrovským zrýchlením. Len tri roky brázdi cesty Ferrari 488 Spider, ktorý dosiahne rýchlosť 100 km/h za 3 sekundy. Výkonné auto v prenikavo modrej farbe má pevnú skladaciu strechu a podľa Ferrari ide o aerodynamicky najefektívnejší spider, aký automobilka vyrobila.
Každý z týchto legendárnych modelov môžeš získať na niektorej z čerpacích staníc Shell za 1,49 €, ak nazbierate 4 samolepky za tankovanie. Ponuka platí do 2. septembra 2018 alebo do vypredania zásob. Všetky potrebné info nájdeš tu.