Nesmieme zabúdať na to, čo máme v realite pred očami.
Mobilní operátori by mali byť šťastní z toho, ak ľudia trávia viac času na svojich mobiloch. Za volania, posielanie textových správ či prehliadanie internetu predsa zarábajú peniaze, ale miera závislosti na technológiách v dnešnom svete prerastá až do bodu, kedy ľudia ignorujú aj realitu okolo seba.
Operátor Movistar Chile si preto nechal vyrobiť trefnú reklamnú kampaň, ktorou chce upozorniť nielen svojich zákazníkov, aby občas telefón jednoducho pustili z rúk a sústredili sa na svoju rodinu či priateľov. Zadanie kampane bolo jasné, ale reklamná agentúra sa s ním popasovala lepšie, ako samotný operátor čakal. Dizajnéri použili mriežku plnú tradičných aplikácií, ktoré používame na dennej báze, a prekryli ňou deti či dospelých ľudí pred našimi očami.
Pod mriežkou sa namiesto nápisu „Slide to unlock“ nachádzal nápis „Connect with your life“, čo v preklade ľudí nabáda, aby sa radšej pripojili ku svoju životu. Priznajme si, každý z nás by občas potreboval len tak vypnúť a stráviť čas so svojimi blízkymi bez myšlienok na to, čo mu práve na internete uniká. Nič.