Nemcom prvý deň burgrárne vyšiel nad očakávania.
Otváranie nového podniku v meste treba samozrejme poriadne spropagovať, aby o ňom vôbec v záplave konkurencie bolo počuť. Novej reštaurácii v nemeckom meste Wiesbaden sa to však rozhodne podarilo a ich marketing prekonal aj ich najlepšie očakávania. Podnik predávajúci burgre sa rozhodol prekonať obavy ľudí o tom, či ich peniaze budú stáť za to, jednoduchým spôsobom. Burgre návštevníkom počas otváracieho dňa rozdával takmer zadarmo, za symbolický jeden cent.
Akcia bola navyše dobre spropagovaná a vystúpil aj miestny raper, vo finále sa tak na jednej ulici v meste Wiesbaden nahromadilo až tritisíc ľudí, čo podnik ani náhodou neočakával a začal mať problémy s obsluhou aj zásobami. Akciu pripomínajúcu demonštráciu hladných ľudí túžiacich po jedle zadarmo však postrehla aj miestna polícia, ktorá musela z bezpečnostných dôvodov zasiahnuť. Otvárací deň tak skončil predčasne, no Nemci si podnik rozhodne veľmi dobre zapamätajú.