Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
13. mája 2018, 1:08
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Nový podnik chcel prilákať zákazníkov na burgre za jeden cent. Prišlo však ohromných 3 000 ľudí a zasiahnuť musela polícia

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Nemcom prvý deň burgrárne vyšiel nad očakávania.

Otváranie nového podniku v meste treba samozrejme poriadne spropagovať, aby o ňom vôbec v záplave konkurencie bolo počuť. Novej reštaurácii v nemeckom meste Wiesbaden sa to však rozhodne podarilo a ich marketing prekonal aj ich najlepšie očakávania. Podnik predávajúci burgre sa rozhodol prekonať obavy ľudí o tom, či ich peniaze budú stáť za to, jednoduchým spôsobom. Burgre návštevníkom počas otváracieho dňa rozdával takmer zadarmo, za symbolický jeden cent.

Akcia bola navyše dobre spropagovaná a vystúpil aj miestny raper, vo finále sa tak na jednej ulici v meste Wiesbaden nahromadilo až tritisíc ľudí, čo podnik ani náhodou neočakával a začal mať problémy s obsluhou aj zásobami. Akciu pripomínajúcu demonštráciu hladných ľudí túžiacich po jedle zadarmo však postrehla aj miestna polícia, ktorá musela z bezpečnostných dôvodov zasiahnuť. Otvárací deň tak skončil predčasne, no Nemci si podnik rozhodne veľmi dobre zapamätajú. 

Domov
Zdieľať
Diskusia