Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 6. 12. 2019 meniny má Mikuláš

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Filmy a Seriály - Pod radarom
0
Dominik Vetrák
25. február 2018, 21:40

Black Panther doslova valcuje kiná v USA a po 2 týždňoch má na konte neuveriteľných 700 miliónov dolárov. Padá jeden rekord za druhým

Naj naj naj... Black Panther má toho naj skutočne veľa, minimálne čo sa tržieb týka.

Dominik Vetrák
25. február 2018, 21:40
Black Panther doslova valcuje kiná v USA a po 2 týždňoch má na konte neuveriteľných 700 miliónov dolárov. Padá jeden rekord za druhým
Zdroj: Netflix/Paramount
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Ošiaľ okolo Panthera pomaly upadá, ale nie v USA, kde okolo jeho premiéry zrejme ustanovia nejaký nový sviatok. Vy ste od minulého týždňa na Filmkult tiež nezanevreli. Čítali ste viac než dosť, z čoho nám vyplynulo 5 najčítanejších článkov za posledných 7 dní. 

Až 4 z nich sú pritom komiksového charakteru, takže sa naozaj nemôžete čudovať, že tento žáner u nás dostáva priestor. 5. najčítanejším článkom bol Panther, ktorý takmer dohnal Willa Smitha k slzámO nič horšie na tom nebol ani náš rozbor sociálnej sily a významu filmov, ako Black Panther či Wonder Woman. Z nich sú v USA na vetvy a my sme vám vysvetlili prečo.

 

Tretím najčítanejším článkom bolo vysvetlenie vlastností a sily Kameňov nekonečna (Infinity Stones). Tie zohrajú veľkú rolu v Avengers: Infinity War, takže je možné, že komiksové detaily sa prenesú aj do filmu. Do tretice všetko dobré, a teda znova Black Panther a rozbor jeho potitulkových scén.

 

Najčítanejším článkom bola recenzia na Dirty Money, nový dokumentárny seriál od Netflixu. V ňom sa viacerí autori pozreli na katastrofálne podnikanie Trumpa, škandál Volkswagenu a mnoho ďalšieho. Ak vás podobné témy zaujímajú, seriálu dajte šancu. Vôbec to neoľutujete. 

Do pozornosti by sme ešte radi dali aj nasledujúce články: Ako sa nesprávať v kine či skvelý profil Billa Murrayho a jeho životných historiek. A teraz už k tržbám.

 

 

Marvelu to zase vyšlo a opäť je z toho celosvetová udalosť. Black Panter láme jeden rekord za druhým a stáva sa z neho skutočne obrovský blockbuster s enormným potenciálom do budúcnosti. Panther naplno zabil konkurenciu a po 2 týždňoch si z USA odnáša viac ako 400 miliónov dolárov, zatiaľ čo zvyšok sveta pridal niečo cez 300 miliónov dolárov (snímka sa ešte všade po svete nepremietala). 

Celosvetovo teda hovoríme o čiastke 700 miliónov dolárov. Uff. Miliarda tak celkom možno padne už budúcu nedeľu.

Ako vidíte, v USA je najnovšia marvelovka epicky silná a bude zaujímavé sledovať, či sa v ďalších traileroch pre Infinity War nebude objavovať práve T’Challa a jeho súdruhovia. Marvel bude určite chcieť súčasný hype využiť naplno. 

 

Prvá čas príbehov z Wakandy má na seba už dávno zarobené a dnes už s pokojom môžeme vyhlásiť, že v konečnom dôsledku zarobí aj na pokračovanie a jeho celú reklamnú kampaň. Už len obsadiť Willa Smitha a iné černošské hviezdy. Za víkend tak Panther v USA zarobil 100 miliónov, čo sa v druhom víkende predtým podarilo len Star Wars: The Force Awakens, Avengers a Jurassic World. 

Panther prekonal aj prvý diel Avengers, ktorí sa v USA dokázali dostať na métu 400 miliónov dolárov až po 14 dňoch, pričom prvému menovanému to trvalo len 10 dní. 

 


Dokonale tak zatienil podarenú komédiu Game Night/Nočná hra (na ktorú by ste mali zájsť do kín). Sníma pri 37 miliónovom rozpočte zarobila celosvetovo slušných 23 miliónov. Premietať sa totiž ešte len bude v ďalších 23 krajinách. Tá stovka je prakticky istá a my to Warneru prajeme. 

Na tretie miesto sa dostal Králik Peter, pričom na piate miesto sa prepadlo Fifty Shades of Freed. Podľa očakávaní snímka po Valentíne prepadla o 60%, no na seba si hravo zarobí a Universalu ešte niečo prihodí.

 

 

Síce nechápem, ako je to možné, ale Jumanji zarobilo celosvetovo ďalších 20 miliónov dolárov a momentálne sedí na 920 miliónoch. Miliardová šanca tu teda stále je. 

Jednou z noviniek je romantická dráma Every Day. V nej spoznáme dievča, ktoré sa zamiluje do ducha. Ten sídli každý deň v tele inej osoby, no ani to ich neodradí od vážneho vzťahu. V Česku a na Slovensku film uvidíme tiež. Akurát si počkáme do 5. apríla. V USA zarobil za prvý víkend 3 milióny. 

 


Venovať sa však chceme jednému z najlepších sci-fi 21. storočia. Aj tak je označované Annihilation od Alexa Garlanda, scenáristu Sunshine a zároveň režiséra Ex Machiny. Očakávaný film sa dostal v USA na 4. miesto v rebríčku tržieb a odnáša si tak 11 miliónov dolárov.

 

Údajne stál "len" 40 miliónov dolárov, takže tržby spoločne s balíkom peňazí od Netflixu zrejme vykryjú všetky náklady.


Tržby zo zvyšku sveta sa teda nepridajú, pretože Annihilation uvidia v kinách len diváci v USA, Kanade a Číne. Zvyšok sveta sa musí uspokojiť s premiérou na Netflixe 17 dní po celosvetovej premiére. Prečo je tomu tak si vysvetlíme v detailnom článku už čoskoro. Hľadajte slová ako Netflix, revolúcia, distribúcia a podobne. Bude to ešte zaujímavé. 

 

 

To je od nás pre tentokrát opäť všetko. Pokiaľ sa chcete v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať), Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom, Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň vám napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžete v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdete na tomto odkaze).

 

Poradie

Min.týždeň

Názov filmu    

Víkend USA

 -/+

Celosvetovo

Týždeň

      1.        1.

Black Panther

 $108,046,000

-46.5%

 $704,000,422      2.
      2.         N Game Night  $16,600,000 -  $21,800,000      1.
      3.         2.

Peter Rabbit

 $12,545,000 -28.3%  $71,957,848      3.
      4.         N

Annihilation

 $11,000,000 -  $11,000,000      1.
      5.         3.

50 Shades of Freed

 $6,915,000 -60.0%  $320,360,780      3.
      6.         4.

Jumanji 2

 $5,650,000 -28.8%  $919,984,215      10.
      7.         5.

The 15:17 To Paris

 $3,600,000 -52.5%  $45,157,752      3.
      8.         6. The Greatest Showman  $3,400,000 -32.5%  $361,284,715      10.
      9.         N Every Day  $3,103,996 -  $3,103,996      1.
     10.         7.

Early Man

 $1,700,000 -46.7%  $6,779,422      2. 
Ohodnoť článok
11
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.