Ak si priplatíš, všetko v tvojom živote môže vyzerať inak.
Portál BuzzFeed zanechal a neustále zanecháva vo svete internetovej tvorby obrovskú stopu, ktorú sa už snažilo napodobniť množstvo webov, ale nikdy to nedotiahli na dostatočne vysokú úroveň. Okrem tradičných kvízov a celebritných článkov má BuzzFeed bohaté zastúpenie aj v oblasti tvorby videa, pretože na Youtube by si našiel možno aj desiatky rôznych kanálov tohto portálu, a na viacerých z nich už dlhší čas beží séria s názvom Worth It. Veľmi jednoduchý koncept premenili dvaja hlavní protagonisti na jednu z najsledovanejších sérií na celom internete, pričom každá epizóda pozostáva z toho, že sa obaja vydávajú otestovať jedlo či jednotlivé súčasti životného štýlu.
Na jednej strane sa nachádzajú pochúťky a predmety v rozumnej hodnote, ktorú by bol ochotný zaplatiť snáď každý z nás, ale následne sa dostávajú do strednej kategórie a nakoniec do tej najvyššej, kde už z cien a cifier človeku prestáva fungovať mozog. Obyčajné vyprážané kura sa tak zmení z lacnej pochúťky na exkluzívny pokrm s kaviárom a ľudia si tieto testy očividne náramne užívajú, pretože jednotlivé epizódy pravidelne dosahujú hranicu 10 miliónov zhliadnutí. Ak si pozrieš jednu z nich, potom ťa zrejme zaujme aj ďalšia a napokon sa preberieš o dve hodiny neskôr s pocitom, že vieš, ako vyzerá jedlé zlato a kde by si zohnal najdrahšie cestoviny v Spojených štátoch amerických.