Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 19. 11. 2019 meniny má Alžbeta

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
21. marec 2017, 11:23

Snehobiely lak, karbón a až 850 koní. Brutálny S 63-kový kabriolet od Brabusu však zaujme najmä interiérom

Brabus ukazuje ďalšiu mimoriadne vydarenú konfiguráciu otvoreného S-ka.

Martin Mičuda
21. marec 2017, 11:23
Snehobiely lak, karbón a až 850 koní. Brutálny S 63-kový kabriolet od Brabusu však zaujme najmä interiérom
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Brabus nás z času na čas prekvapí nejakým tým tuningovým počinom, ktorý opäť raz posunie latku o čosi vyššie. Platí to aj pre S-ko bez strechy s obrovským stádom koní pod kapotou a upraveným exteriérom či interiérom. Mercedes-AMG S 63 Cabriolet si totiž zobral do parády práve tuningový mág so zdvojeným B-čkom v znaku a opäť nám tak servíruje niečo zaujímavé. V duchu zaužívaného názvoslovia je reč o modeli Brabus 850 (6.0 Biturbo Cabriolet), čo značí, že ide práve o vrcholnú úpravu pre 63-kovú verziu s plátenou strechou. Veľmi vydarený snehobiely zovňajšok bol osadený predným splitterom, novými bočnými prahmi, zadným difúzorom a decentnou odrazovou hranou, pričom ako inak, všetko z karbónových vlákien. Predná maska dostala povestné B-čko, pribudli tmavé kryty spätných zrkadiel a v neposlednom rade 22'' disky Brabus Monoblock F. Hriechom by bolo nespomenúť obrovskú štvoricu koncových výfukov, ktoré dozaista ponúkajú znova bezkonkurenčnú zvukovú kulisu. Nadšenie neutícha ani pri pohľade do interiéru, kde tentokrát dominuje prenikavo červená koža. Tú nájdeme prakticky všade, teda pokiaľ sa práve nepozeráte na karbónové dekóry.


Ako iste nikoho neprekvapím, za označením S 63 sa skrýva dobre známa 5,5-litrová V8-čka bi-turbo s pôvodným stádom koní 430 kW / 585 koní a krútiacim momentom 900 N.m. Veci sa majú však tak, že v duchu verzie Brabus 850 aj v tomto prípade evidujeme rozsiahlejší zásah pod kapotu, vrátane prevŕtania oného agregátu na 5,9-litra. Samozrejme, nechýba preprogramovaná riadiaca jednotka, dvojica nových firemných turbo-dúchadiel, došlo však aj ku kompletnej výmene výfukového potrubia a softvérovým zásahom, čoho výsledkom sú naozaj dychberúce čísla. Takto upravený, skutočne luxusný Brabus bez strechy sa v duchu označenia môže pýšiť výkonom 625 kW / 850 koní, no a aby toho nebolo málo, ani povestný krútiaci moment neprekvapí, v tomto prípade je teda na scéne známych 1450 N.m! Nakoľko vás iste zaujímajú rýchlostné parametre, takže z nuly na stovku tento počin nesúci rukopis Brabus akceleruje len za približne 3,5 sekundy, na dvestovke sa ocitne za 9,4 sekundy a ručička sa na plne digitálnom tachometri zastaví až na hranici 350 km/h. Mimochodom, ako už vieme dlhšie, ide o najvýkonnejší a zároveň najrýchlejší 4-miestny kabriolet na svete, keďže takto predstavili kompetentní už v čase jej prvotného predstavenia. Brabus si cení vyššie spomenuté úpravy na čiastke približne 70-tisíc €, plus za samotnú montáž si vypýtajú technici ďalších 5-tisíc €. Podotknúť pritom treba, že k dispozícii je aj slabšie vyhotovenie Brabus 750, naopak v prípade potreby nemôže chýbať ani 900-ka, ktorej podstatou je dvanásťvalec s výkonom 662 kW / 900 koní a krútiacim momentom neuveriteľných 1 500 N.m. 

 

Zobraziť galériu 15 galeria
Ohodnoť článok
16
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie