Záverečná verzia sa ukáže na autosalóne v Los Angeles, pričom to vyzerá tak, že jej pôsobiskom bude výhradne americký trh.
V dobe, keď už netrpezlivo očakávame úplne novú, druhú generáciu suporšportu od Audi, zrazu táto automobilka vypúšťa ďalšiu, nečakanú verziu R8-čky. Tomu sa však nemôžeme asi čudovať, keďže Audi očividne zabezpečuje vďaka absencii novej generácii, akúsi voľnosť, teda menšiu konkurenciu pre koncernovú novinku a odnož R8-čky, Lamborghini Huracán, ktorého predaje presahujú i tak vysoké očakávania. Prvý a jediný superšport automobilky so štvoricou kruhov na kapote teda vo svojej odchádzajúcej generácii predsa len ešte istý čas ostane na scéne, pričom postará sa o to verzia s označením R8 Competition. Tá má život súčasnej R8-čky predĺžiť a zároveň s najväčšou pravdepodobnosťou predstavuje jej labutiu pieseň.
“Novinka“ sa ukáže na autosalóne v Los Angeles, pričom to vyzerá tak, že jej pôsobiskom bude výhradne americký trh. V skutočnosti môžeme povedať, že ide o americké vyhotovenie verzie LMX, nakoľko známy, 5,2-litrový desaťvalec dostal o 20 koní navyše, čím sa dostal na hranicu 570 koní. Poháňané sú pochopiteľne všetky štyri kolesá a o prenos sily sa stará sedemstupňový automat. Automobilka sľubuje akceleráciu na stovku 96 km/h (60 mph) za 3,2 sekundy a maximálnu rýchlosť 320 km/h, čo znamená, že spolu s verziou LMX ide o najrýchlejšiu cestnú R8-čku a zároveň najrýchlejšie Audi v histórii!
R8 Competition rozoznáme vďaka viacerým karbónovým doplnkom doplňujúcim exteriér, vrátane zadného krídla. Disky sú štandardne v čiernom odtieni, za nimi sa nachádzajú v sérii dodávané karbón-keramické brzdové kotúče. Karbón následne nájdeme aj v interiéri, v ktorom okrem iného pribudlo aj imidžové podsvietenie prahov. Edícia Competition vznikne len v 60 kusoch a ako som spomínal, určené sú len na americký trh.