Novinku si vychutnáš vo všetkých 42 slovenských mekáčoch.
Chrumkavé kuracie prsia vyprážané vcelku, žemľa so sezamom a makom, medovo-horčicová omáčka, šalát, čerstvá uhorka a syr čedar. Zbiehajú sa ti po prečítaní tejto vety slinky? Potešíme ťa, pretože túto kombináciu si vychutnáš v novom burgri McCrispy Deluxe – ktorý nebude limitkou, ale stálicou v McDonald's.
McDonald's uvedením tohto burgru do stálice reaguje na stále väčší celosvetový dopyt po kuracom mäse zo strany zákazníkov. V prípade Slovenska sú aktuálne štyri z desiatich objednaných jedál s kuracím proteínom.
„Pravidelne vyhodnocujeme, aké sú želania našich zákazníkov a fanúšikov. V tomto prípade bola úloha jasná. Štyri z desiatich predaných jedál v našich reštauráciách obsahujú kurací proteín, čo je dostatočné potvrdenie, že Slováci chodia do Mekáča na kuracie. Od uvedenia McCrispy navyše dopyt po kuracom opäť stúpol. Doterajšie predaje naplnili naše očakávania a veríme, že aj dnes uvedená verzia Deluxe si nájde svojich verných fanúšikov,“ informuje marketingový riaditeľ McDonald's pre Slovensko, Česko a Ukrajinu, Martin Troup.
V rámci uvedenia novej stálice prichádza McDonald's s konceptom Mockumentary – krátkym filmom kombinujúcim realitu s fikciou. Film s názvom „Lajky, hejty, kuracie“ rozpráva príbeh troch ľudí, ktorí na sociálnych sieťach v minulosti vyjadrili pochybnosti, či je McDonald’s dobrou voľbou pre milovníkov kuracieho.
Tím McDonald’s ich preto kontaktoval a ponúkol im ochutnávku nedávno predstaveného McCrispy. Celé chrumkavé prsia v kombinácii s medovo-horčicovou omáčkou, novou žemľou a čerstvým šalátom komentujúcich presvedčili, že kuracie v Mekáči môže byť jednoducho rovnako dobré ako kdekoľvek inde. Mockumentary „Lajky, hejty, kuracie“ nájdeš nižšie.