Limitovaná edícia Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru bude na Slovensku dostupná od začiatku septembra do vypredania zásob.
Značky Coca-Cola a OREO spojili svoje sily a predstavujú exkluzívny nápoj v limitovanej edícii Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru. Nápoj Coca-Cola a sušienky OREO sa tak na určitý čas stávajú nerozlučnými „besties“ a dokazujú, že najlepšie priateľstvá často vznikajú neočakávane, spojením dvoch odlišných svetov.
„Inšpirovali sme sa silnými priateľstvami medzi ľuďmi po celom svete a chceli sme nájsť najlepšieho priateľa aj pre náš ikonický nápoj Coca-Cola. Vďaka spojeniu so značkou OREO sa nám to podarilo a Coca-Cola má svoju ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak teraz tvoria nerozlučnú dvojku,“ vysvetľuje zámer oboch značiek senior marketingová manažérka Coca-Cola pre SR a ČR Mária Drotárová. Limitovaná edícia Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru bude preto k dispozícii len po obmedzený čas a oslávi kúzlo priateľstva.
Do spolupráce sa pridalo aj Spotify
K tejto limitovanej edícii si navyše značky v spolupráci so Spotify pripravili zážitok pre všetkých najlepších priateľov. Naskenovaním QR kódu na PET fľašiach a plechovkách Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru Limitovaná Edícia sa dostaneš na stránku www.coca-cola.com, kde na teba čaká „BESTIE EXPERIENCE“ a „BESTIE MODE“, ktorý ti umožní synchronizovať hudobné preferencie so svojím najlepším priateľom či priateľkou práve cez platformu Spotify.
Táto služba bude dostupná aj pre používateľov Spotify Free. Po pripojení k účtu Spotify sa ti otvorí súbor otázok, pomocou ktorých zistíš, či a ako sa tvoj hudobný vkus zhoduje s preferenciami tvojich kamošov. Na základe toho potom Spotify vygeneruje zoznam skladieb, ktorý si „besties“ budú môcť spoločne užiť. „Ide o prvý hudobný zážitok svojho druhu, preto sme na túto spoluprácu a celú kampaň skutočne hrdí,“ uzatvára Mária Drotárová.
„Predstavte si to kúzlo, keď sa sušienka OREO spojí s nápojom Coca-Cola. Táto spolupráca je o miešaní chutí, vytváraní nových zážitkov a zdieľaní radosti s priateľmi. Coca-Cola a OREO spojili svoje tajné ingrediencie – spomienky, radosť a nadčasovú chuť. Tajomstvo výroby oboch ikon je konečne odhalené,“ hovorí brand manažérka OREO pre Slovenskú a Českú republiku, Kateřina Žiaková.