Envy Therapy radikálne zmenila imidž, objem a aj dostupnosť produktov. Všetky kroky smerujú k tomu, aby táto slovensko-česká značka mohla uspieť na globálnom trhu.
Sieť kliník Envy pôsobí na trhu estetickej medicíny už 15 rokov. Vybudovala si meno, ktoré je zárukou kvalitného zákroku. Pobočky Envy nájdeš v Bratislave, Košiciach, Prahe a čoskoro aj v Liptovskom Mikuláši.
Klinika si zakladá najmä na transparentnom a osobnom prístupe k zákazníkom – vieš si overiť všetky zariadenia, ktoré používajú, či celý priebeh zákroku. Dokonca si môžeš skontrolovať aj špecializáciu a odbornú prax personálu. Na menej skúseného lekára nenatrafíš, všetci špecialisti majú dlhoročnú prax. Podľa zakladateľky Natálie Selvekovej máme na našom trhu skvelých odborníkov a rovnako kvalitné vybavenie ako v zahraničí.
Sme tu ako v USA. Dokonca môžeme zájsť aj na laser, ktorý používajú aj Kardashianky.
S rovnakou myšlienkou kvalitných materiálov a transparentnej komunikácie začali pracovať aj na vývoji vlastnej kozmetiky. „Najskôr sme výhradne distribuovali jednu kozmetickú značku, s ktorou sme vykonávali naše kozmetické ošetrenia. Už vtedy som pochopila, že v tejto oblasti chcem mať oveľa väčšie slovo. Chcem byť tvorca,“ vysvetľuje zakladateľka. Pri vytváraní produktov mysleli na konkrétne potreby svojich klientov.
Podarilo sa im vytvoriť lovebrand
Na vývoji značky sa podieľali kozmetičky, dermatologičky, chemičky priamo z kliniky. 90 % výroby prebieha „in house,“ Envy Therapy využíva vlastné laboratóriá. Prototypy produktov najprv testujú kozmetičky so svojimi klientmi.
V spolupráci s parfumériami Douglas Slovensko a Douglas Česká Republika pokračuje piaty ročník štúdie Envy Evidence. Chceš testovať masky a peelingy Envy Therapy a zároveň zdieľať svoje poznatky, rutiny, recenzie na sociálnych sieťach? Prihlás sa do Envy Evidence – SKINfluencers Wanted.
Pod značkou Envy tak vznikli produkty Envy Therapy, ktoré ponúkajú domácu starostlivosť pre všetky typy pleti. Momentálne je to jediná slovensko-česká značka s komplexnou ponukou skincare, ktorú si môžeš kúpiť v Douglase. Doposiaľ boli produkty dostupné len na klinikách alebo online. Tento slovensko-český lovebrand urobil pomyselný krok k tomu, aby si ho zamilovali zákazníci na globálnom trhu.
Envy si zamilovali aj známe Slovenky. Značka spolupracuje s menami ako Dara Rolins a Dominika Cibulková.
Nielenže sa značka stáva prístupnejšou, ale aj radikálne zmenila imidž. Na túto zmenu sa strategicky pripravovala niekoľko rokov. Oproti záplave bielych, béžových či pastelových balení, ktoré sú pre skincare produkty bežné, Envy Therapy sa obliekla do našej trikolóry. Nový dizajn vytvorili české vizuálne umelkyne Daniela a Linda Dostálkové a samotnú kreatívu zastrešil Jan Králíček. Červenú, modrú, bielu dopĺňa sivá a čierna. Každá farba predstavuje ucelenú skincare líniu, ktorá je určená pre jednotlivé potreby pleti.
- Čierna (Antiaging) – Tieto produkty obsahujú účinné látky, ktoré pomáhajú redukovať znaky starnutia pleti.
- Sivá (Clearing) – Táto línia je určená pre problematickú pleť so sklonom k zápalom a akné.
- Biela (Essentials) – Nevyhnutné produkty na každý deň. Nájdeš tu všetko potrebné na odlíčenie a čistenie pleti.
- Červená (Brightening) – Pod touto farbou nájdeš rozjasňujúce produkty, vhodné pre mdlú, unavenú a farebne nejednotnú pleť.
- Modrá (Hydrating) – Tieto produkty ti pomôžu hydratovať pleť. Sú vhodné pre všetky typy pokožky, ale ocenia ich najmä ľudia so suchou a citlivou pleťou.
Medzi dlhodobé ciele značky patrí aj viac environmentálny prístup. Plastové a hliníkové balenia preto vymenili za sklo. Taktiež pribudli refill verzie produktov. Môžeš si ich dopĺňať do sklenej nádoby, ktorú už máš doma. 200 ml refill verziu dostanú všetky odličovače a cleansery a v budúcnosti pribudne aj pleťový toner. PR manažérka Envy Andrea Coddington tvrdí, že zvýšenie objemu samotných produktov v balení uzatvára ich snahu o udržateľnosť.
Ak máš na svojej poličke produkt Envy Therapy, ktorý nadovšetko miluješ, neobávaj sa, zloženie sa nemení. Pri nákupe budeš mať medzi produktami len lepší prehľad. Všetky výrobky si zachovávajú svoje pôvodné prírodné zloženie a patentované ingrediencie. Medzi použité patentované ingredience patrí napríklad Glycoderm™. Túto látku tvorí kyselina hyalurónová a prírodný kvetový med, čo prispieva k lepšej hydratácii pleti.
Klinika Envy má vo svojom kozmetickom portfóliu ešte jednu značku, ktorú predstavila v novembri minulého roku. Produkty Simpl Therapy sú o jednoduchej rutine v troch krokoch – čistenie, sérum a krém. Sú vhodné pre všetky pohlavia, vekové skupiny a typy pleti. Vyberáš si len podľa účinku, ktorý chceš so svojou rutinou dosiahnuť. Táto verzia je ešte viac dostupná, produkty stoja od 19,50 do 25 eur. Rovnako ako Envy Therapy ju nájdeš aj v Douglase, na klinike a online.
Základom je prirodzený vzhľad
Najdôležitejším faktorom, ktorý ovplyvňuje kvalitu pleti, je efektívne nastavená rutina. Zdravie pleti začína v kúpeľni. Envy o tom vzdeláva aj svojich klientov. Za dermatológom môžeš ísť kedykoľvek. Každý problém je možné riešiť bez ohľadu na vek.
Podľa Natálie Selvekovej je dopyt po kvalitnej kozmetike a estetických zákrokoch veľký a predovšetkým Slovenky či Češky si na svoj vzhľad potrpia. Často sa však stáva, že niektoré ženy vyhľadávajú konkrétne zákroky iba preto, že sú považované za trend. „Odporúčame nepodliehať trendom, pretože, čo svedčí jednému, inému nemusí a vyzerá skôr horšie ako lepšie. Naša cesta je taká, aby vyzdvihla prirodzenú krásu, zmenšila alebo zakryla nedostatky a človek sa cítil dobre, akoby oddýchnuto a sviežo,“ vysvetľuje.
Investovaniu do kvalitnej kozmetiky či dokonca jemných zákrokov sa podľa zakladateľky Envy nemusia vyhýbať ani mladšie ženy. „V dermatológii platí, že keď sa o seba dôkladne staráš od raného veku, neskôr nemusíš byť veľmi invazívny alebo nečakaj, že v päťdesiatke sa všetko vyrieši jedným čarovným zákrokom. Dôkladná starostlivosť a áno, aj zákroky ako prevencia sú úplne v poriadku,“ dodáva.