Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Radka Klučárová TASR
1. marca 2023, 17:20
Čas čítania 1:00

Obľúbená dovolenková destinácia v Ázii rozdáva 500-tisíc leteniek zadarmo. Obrovský záujem preťažil webové stránky aerolínií

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

V rámci kampane s cieľom naštartovať turizmus malo mesto Hongkong rozdať až 500-tisíc leteniek. Všetky bezplatné letenky sa minuli už za pár hodín.

Letecké spoločnosti rozdávali letenky do Hongkongu zadarmo. Ich webové stránky boli v stredu také preťažené, že na registráciu do systému čakali pasažieri aj viac ako dve hodiny. 


Hongkonskí predstavitelia spustili na začiatku marca reklamnú kampaň „Hello Hong Kong“. V rámci nej malo mesto rozdať až 500-tisíc bezplatných leteniek pre návštevníkov z celého sveta. Do prvého kola rozdávania leteniek sa zapojili aerolínie Cathay Pacific a Hong Kong Airlines. Toto kolo malo pôvodne trvať sedem dní, letenky sa však minuli už v stredu popoludní.

Letenky sa predali takmer okamžite

Ľudia sa na sociálnych sieťach sťažovali, že webové stránky neboli pripravené na online registráciu a niektorí preto museli čakať až dve hodiny. Spoločnosť Cathay Pacific uviedla, že všetkých 174-tisíc spiatočných leteniek z Thajska do Hongkongu sa v prvom kole iniciatívy minulo už hodinu po otvorení systému.


Prvé kolo rozdávania leteniek bolo zamerané na juhovýchodnú Áziu. V ďalšej fáze v júli Hongkong ponúkne 80-tisíc leteniek len svojim vlastným obyvateľom.

Cieľom kampane bolo naštartovať cestovný ruch

Počas koronavírusovej pandémie sa Hongkong do veľkej miery riadil čínskou stratégiou nulovej tolerancie covidu a prísne opatrenia uvoľňoval miernejším tempom než okolité krajiny. Aj po otvorení hraníc s Čínou zostala návštevnosť Hongkongu na pomerne nízkej úrovni.


V roku 2019 Hongkong navštívilo 56 miliónov turistov. Nasledujúce tri roky pandémie miestny turizmus a ekonomiku značne poškodili, pričom vlaňajší hrubý domáci produkt klesol v porovnaní s rokom 2021 o 3,5 percenta.

The Peak Hongkong
Zdroj: Instagram/@shahfrdzn
Domov
Zdieľať
Diskusia