Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Radka Klučárová TASR
1. marca 2023 o 17:20
Čas čítania 1:00

Obľúbená dovolenková destinácia v Ázii rozdáva 500-tisíc leteniek zadarmo. Obrovský záujem preťažil webové stránky aerolínií

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

V rámci kampane s cieľom naštartovať turizmus malo mesto Hongkong rozdať až 500-tisíc leteniek. Všetky bezplatné letenky sa minuli už za pár hodín.

Letecké spoločnosti rozdávali letenky do Hongkongu zadarmo. Ich webové stránky boli v stredu také preťažené, že na registráciu do systému čakali pasažieri aj viac ako dve hodiny. 


Hongkonskí predstavitelia spustili na začiatku marca reklamnú kampaň „Hello Hong Kong“. V rámci nej malo mesto rozdať až 500-tisíc bezplatných leteniek pre návštevníkov z celého sveta. Do prvého kola rozdávania leteniek sa zapojili aerolínie Cathay Pacific a Hong Kong Airlines. Toto kolo malo pôvodne trvať sedem dní, letenky sa však minuli už v stredu popoludní.

Letenky sa predali takmer okamžite

Ľudia sa na sociálnych sieťach sťažovali, že webové stránky neboli pripravené na online registráciu a niektorí preto museli čakať až dve hodiny. Spoločnosť Cathay Pacific uviedla, že všetkých 174-tisíc spiatočných leteniek z Thajska do Hongkongu sa v prvom kole iniciatívy minulo už hodinu po otvorení systému.


Prvé kolo rozdávania leteniek bolo zamerané na juhovýchodnú Áziu. V ďalšej fáze v júli Hongkong ponúkne 80-tisíc leteniek len svojim vlastným obyvateľom.

Cieľom kampane bolo naštartovať cestovný ruch

Počas koronavírusovej pandémie sa Hongkong do veľkej miery riadil čínskou stratégiou nulovej tolerancie covidu a prísne opatrenia uvoľňoval miernejším tempom než okolité krajiny. Aj po otvorení hraníc s Čínou zostala návštevnosť Hongkongu na pomerne nízkej úrovni.


V roku 2019 Hongkong navštívilo 56 miliónov turistov. Nasledujúce tri roky pandémie miestny turizmus a ekonomiku značne poškodili, pričom vlaňajší hrubý domáci produkt klesol v porovnaní s rokom 2021 o 3,5 percenta.

The Peak Hongkong
Zdroj: Instagram/@shahfrdzn
Domov
Zdieľať
Diskusia