Súťaž Answear Graphic Design Masters je pre všetkých, ktorí milujú módu aj digitálne umenie.
Answear.sk spúšťa medzinárodnú súťaž venovanú umelcom, ktorí sú zanietení pre digitálne umenie, milujú módu a majú radi výzvy. Na tých najlepších čakajú atraktívne peňažné výhry v celkovej hodnote až 9 500 €. O tie je možné hrať až do konca januára 2023. Zapojiť sa môžeš aj ty. Ako na to?
Lifespiration Starts Here!
V súlade s touto zásadou vstupuje Answear do sveta dizajnu v snahe vytvoriť inšpiratívny vzťah umenia a módy. Projekt Answear Graphic Design Masters pozýva talentovaných tvorcov z celého sveta, aby sa zapojili do vytvárania kreatívnych, neobvyklých, digitálnych umeleckých diel. Cieľom je vyzdvihnúť krásu produktov z jedinečnej ponuky Answear.sk.
Súťaž je vhodná pre tých, ktorí sa venujú digitálnej grafike ako profesionáli aj amatéri. Jedinou podmienkou na zapojenie je vek viac ako 18 rokov.
Pravidlá súťaže Answear Graphic Design Masters
Úlohou súťažiacich je vytvoriť grafický dizajn s použitím fotografií produktu z ponuky Answear.sk. Z výberu pripravených fotografií stačí vybrať obrázky jedného produktu a vytvoriť mu nový originálny kontext prostredníctvom vynikajúceho grafického dizajnu. Všetky materiály potrebné na vytvorenie grafiky sú k dispozícii na stránke súťaže.
Rozhodovať bude inšpiratívna porota
O víťazoch rozhodne vo februári 2023 medzinárodná porota zložená z odborníkov z celej Európy. Jej predsedom je Poliak Marcin Franczak – kreatívny riaditeľ Answear.com s takmer 20-ročnými skúsenosťami s vytváraním vizuálnej identity najväčších módnych značiek. Slovenka Petra Slamková alias @fancyillustrator – skúsená ilustrátorka, ktorá už roky dotvára svoje fotografie a obsah na sociálnych sieťach milými farebnými postavičkami, Bulharka Maria Todorova – spoluzakladateľka, CEO a kreatívna riaditeľka agentúry Next-DC, ktorá získala skúsenosti v známych reklamných agentúrach (Havas, Ogilvy & Mather), a Slovinec Milan Bokun – umelec, špecialista na grafiku a módnu ilustráciu. Skúsená porota sa bude pri výbere víťazov zaoberať otázkami súvisiacimi s myšlienkou použitia imidžu produktu, jeho rozpoznateľnosťou a cieľom dať mu nový kontext.
„Prostredníctvom rôznych kreatívnych projektov chceme ukázať, ako sa dá žiť zaujímavý, odvážny a ešte aktívnejší život. Do každej kampane výrazne zapájame našich zákazníkov i priaznivcov z rôznych krajín, ktorí sa s nami delia o svoje nápady a prezentujú obrovskú kreativitu, vášeň a originálny prístup. Ako Country Manager spoločnosti answear.sk pre Česko a Slovensko som nesmierne hrdá, že sa nám do medzinárodnej poroty podarilo obsadiť aj inšpiratívnu zástupkyňu Slovenska Petru Slamkovú,“ dodáva Nicole Groesslová.
Podrobné informácie o súťaži, podmienkach, pravidlách a databáze fotografií sú k dispozícii na tomto odkaze.