Súťaž Answear Graphic Design Masters je pre všetkých, ktorí milujú módu aj digitálne umenie.
Answear.sk spúšťa medzinárodnú súťaž venovanú umelcom, ktorí sú zanietení pre digitálne umenie, milujú módu a majú radi výzvy. Na tých najlepších čakajú atraktívne peňažné výhry v celkovej hodnote až 9 500 €. O tie je možné hrať až do konca januára 2023. Zapojiť sa môžeš aj ty. Ako na to?
Lifespiration Starts Here!
V súlade s touto zásadou vstupuje Answear do sveta dizajnu v snahe vytvoriť inšpiratívny vzťah umenia a módy. Projekt Answear Graphic Design Masters pozýva talentovaných tvorcov z celého sveta, aby sa zapojili do vytvárania kreatívnych, neobvyklých, digitálnych umeleckých diel. Cieľom je vyzdvihnúť krásu produktov z jedinečnej ponuky Answear.sk.
Súťaž je vhodná pre tých, ktorí sa venujú digitálnej grafike ako profesionáli aj amatéri. Jedinou podmienkou na zapojenie je vek viac ako 18 rokov.
![Answear Graphic Design Masters](https://refstatic.sk/article/20c81510e0806c982ae5.jpg?is=1200x2000&s=90c440cd95242dc7088530fe8e05eaf57a90a394c85d13e09177d5637373d8f7)
Pravidlá súťaže Answear Graphic Design Masters
Úlohou súťažiacich je vytvoriť grafický dizajn s použitím fotografií produktu z ponuky Answear.sk. Z výberu pripravených fotografií stačí vybrať obrázky jedného produktu a vytvoriť mu nový originálny kontext prostredníctvom vynikajúceho grafického dizajnu. Všetky materiály potrebné na vytvorenie grafiky sú k dispozícii na stránke súťaže.
Rozhodovať bude inšpiratívna porota
O víťazoch rozhodne vo februári 2023 medzinárodná porota zložená z odborníkov z celej Európy. Jej predsedom je Poliak Marcin Franczak – kreatívny riaditeľ Answear.com s takmer 20-ročnými skúsenosťami s vytváraním vizuálnej identity najväčších módnych značiek. Slovenka Petra Slamková alias @fancyillustrator – skúsená ilustrátorka, ktorá už roky dotvára svoje fotografie a obsah na sociálnych sieťach milými farebnými postavičkami, Bulharka Maria Todorova – spoluzakladateľka, CEO a kreatívna riaditeľka agentúry Next-DC, ktorá získala skúsenosti v známych reklamných agentúrach (Havas, Ogilvy & Mather), a Slovinec Milan Bokun – umelec, špecialista na grafiku a módnu ilustráciu. Skúsená porota sa bude pri výbere víťazov zaoberať otázkami súvisiacimi s myšlienkou použitia imidžu produktu, jeho rozpoznateľnosťou a cieľom dať mu nový kontext.
„Prostredníctvom rôznych kreatívnych projektov chceme ukázať, ako sa dá žiť zaujímavý, odvážny a ešte aktívnejší život. Do každej kampane výrazne zapájame našich zákazníkov i priaznivcov z rôznych krajín, ktorí sa s nami delia o svoje nápady a prezentujú obrovskú kreativitu, vášeň a originálny prístup. Ako Country Manager spoločnosti answear.sk pre Česko a Slovensko som nesmierne hrdá, že sa nám do medzinárodnej poroty podarilo obsadiť aj inšpiratívnu zástupkyňu Slovenska Petru Slamkovú,“ dodáva Nicole Groesslová.
Podrobné informácie o súťaži, podmienkach, pravidlách a databáze fotografií sú k dispozícii na tomto odkaze.
![Answear Graphic Design Masters](https://refstatic.sk/article/f3018d424fdc42742fb8.jpg?is=1200x2000&s=83949d092cbe207e9f4f48eafb78887780d71b520b83cb14ad0c8f03da4dec89)