Firma mala vlani mimoriadne úspešný rok. Podľa portálu Finstat zvýšila viac ako dvojnásobne zisk a tržby jej narástli o 49 percent na viac než 59 miliónov eur. Najväčší skok pritom nastal na domácom trhu.
V továrenskom komplexe na začiatku Sládkovičova to vonia po čerstvom pečive. Možno si ani netušil, že Pierre Baguette nezaložil žiaden Francúz, ale dvaja Slováci Andrej Šmuro a Róbert Mego. Prvé bagety predávali v okienku kultúrneho domu.
Neostali však obyčajnými bufetármi. Za viac než dve dekády vybudovali firmu, ktorá sa stala lídrom na slovenskom trhu a v súčasnosti zamestnáva približne tisíc ľudí. Privítal nás v nej marketingový manažér Andrej Gerstner.
Na portáli Disrupter otvárame dvere do zaujímavých slovenských firiem. Ak sa ti naša práca páči, môžeš ju podporiť tým, že sa pridáš do klubu Refresher+. Získaš aj prístup ku všetkým exkluzívnym článkom.
Pierre Baguette má aktuálne v portfóliu 21 produktov. Okrem bagiet vyrábajú aj wrapy, sendviče a panini. Najviac sa stále predávajú bagety, ktoré tvoria približne 70 percent objemu. V obľúbenosti sa na čele drží debrecínska bageta, ktorá má 27-ročnú tradíciu.
Ponuku bagiet čoskoro doplní novinka Bagetejšn, ktorú navrhol populárny MMA zápasník Attila Végh. Bude v nej saláma, šunka, vajce a extra porcia jemne pikantného dresingu.
Slogan „ťažká váha medzi bagetami“ neodkazuje len na Véghovo zameranie, ale aj na to, že pôjde o najťažšiu bagetu na slovenskom trhu. „Attila je okrem iného vyučený kuchár. Je to zápasník, zabávač a veľmi dobrý človek,“ hovorí manažér.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Aká je novinka Bagetejšn, ktorú navrhol Atilla Végh.
- Ako sa darí sendvičovej línii Active & Fit.
- Prečo je pre Pierre Baguette dodávateľom celá Európa.
- Aké výhody má šalát z Andalúzie.
- Ktorý európsky trh je pre firmu najvýkonnejší.