Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Ema Stanovská
20. júla 2022 o 8:05
Čas čítania 0:45

Netflix prišiel v druhom štvrťroku o takmer milión predplatiteľov. Je to však o milión menej ako predpovedal

Kategória:
News
Uložiť Uložené

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

Streamovacia platforma Netflix prišla v druhom štvrťroku (od 1. apríla do 30. júna) o 970-tisíc predplatiteľov. Je to však oveľa menej, ako jej aprílový odhad, v rámci ktorého očakávala prepad o 2 milióny predplatiteľov, píše Variety.

Začiatkom tohto roka oznámila 25-ročná spoločnosť svoj prvý štvrťročný pokles počtu predplatiteľov za viac ako desať rokov – stratila ich približne 200-tisíc, vrátane 70-tisíc ruských divákov po tom, čo pre ruskú inváziu na Ukrajine odišla z krajiny.

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

21. apríla 2022 o 9:37 Čas čítania 1:04 Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné

Spoločnosť v utorok oznámila štvrťročné príjmy vo výške približne 8 miliárd dolárov, čo je mierne zlepšenie oproti 7,9 miliardám dolárov, ktoré vykázala v predchádzajúcom štvrťroku.

„Opätovné zrýchlenie rastu výnosov je pre nás veľkou výzvou. Už predtým sme však prešli ťažkými časmi. Vybudovali sme túto spoločnosť tak, aby bola flexibilná a prispôsobivá a toto bude pre nás skvelá skúška,“ uvádza sa vo vyhlásení Netflixu. Spoločnosť opätovne zdôraznila svoju silu v oblasti streamovania. „Na budúcnosť sa dívame optimisticky,“ dodala.

Netflix tiež potvrdil, že plánuje zaviesť predplatné s nižšími nákladmi, ktoré by obsahovalo aj reklamy, no konkrétnu cenu neuviedol.

Anketa:
Ako často sleduješ Netflix?
Každý deň
1-3x týždenne
Len občas, keď mám chuť
Nesledujem nič na Netflixe
Každý deň
17 %
1-3x týždenne
30 %
Len občas, keď mám chuť
30 %
Nesledujem nič na Netflixe
23 %
Domov
Zdieľať
Diskusia