Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Ema Stanovská
20. júla 2022 o 8:05
Čas čítania 0:45

Netflix prišiel v druhom štvrťroku o takmer milión predplatiteľov. Je to však o milión menej ako predpovedal

Kategória:
News
Uložiť Uložené

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

Streamovacia platforma Netflix prišla v druhom štvrťroku (od 1. apríla do 30. júna) o 970-tisíc predplatiteľov. Je to však oveľa menej, ako jej aprílový odhad, v rámci ktorého očakávala prepad o 2 milióny predplatiteľov, píše Variety.

Začiatkom tohto roka oznámila 25-ročná spoločnosť svoj prvý štvrťročný pokles počtu predplatiteľov za viac ako desať rokov – stratila ich približne 200-tisíc, vrátane 70-tisíc ruských divákov po tom, čo pre ruskú inváziu na Ukrajine odišla z krajiny.

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

21. apríla 2022 o 9:37 Čas čítania 1:04 Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné

Spoločnosť v utorok oznámila štvrťročné príjmy vo výške približne 8 miliárd dolárov, čo je mierne zlepšenie oproti 7,9 miliardám dolárov, ktoré vykázala v predchádzajúcom štvrťroku.

„Opätovné zrýchlenie rastu výnosov je pre nás veľkou výzvou. Už predtým sme však prešli ťažkými časmi. Vybudovali sme túto spoločnosť tak, aby bola flexibilná a prispôsobivá a toto bude pre nás skvelá skúška,“ uvádza sa vo vyhlásení Netflixu. Spoločnosť opätovne zdôraznila svoju silu v oblasti streamovania. „Na budúcnosť sa dívame optimisticky,“ dodala.

Netflix tiež potvrdil, že plánuje zaviesť predplatné s nižšími nákladmi, ktoré by obsahovalo aj reklamy, no konkrétnu cenu neuviedol.

Anketa:
Ako často sleduješ Netflix?
Každý deň
1-3x týždenne
Len občas, keď mám chuť
Nesledujem nič na Netflixe
Každý deň
17 %
1-3x týždenne
30 %
Len občas, keď mám chuť
30 %
Nesledujem nič na Netflixe
23 %
Domov
Zdieľať
Diskusia