Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 13. 8. 2022 meniny má Ľubomír

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
News

Netflix prišiel v druhom štvrťroku o takmer milión predplatiteľov. Je to však o milión menej ako predpovedal

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

Ema Stanovská
20. júl 2022, 8:05 Čas čítania: 0:45
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
News
7
Ema Stanovská
20. júl 2022, 8:05
Čas čítania: 0:45

Netflix prišiel v druhom štvrťroku o takmer milión predplatiteľov. Je to však o milión menej ako predpovedal

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

Ema Stanovská
20. júl 2022, 8:05
Čas čítania: 0:45
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Streamovacia platforma Netflix prišla v druhom štvrťroku (od 1. apríla do 30. júna) o 970-tisíc predplatiteľov. Je to však oveľa menej, ako jej aprílový odhad, v rámci ktorého očakávala prepad o 2 milióny predplatiteľov, píše Variety.

 

Začiatkom tohto roka oznámila 25-ročná spoločnosť svoj prvý štvrťročný pokles počtu predplatiteľov za viac ako desať rokov – stratila ich približne 200-tisíc, vrátane 70-tisíc ruských divákov po tom, čo pre ruskú inváziu na Ukrajine odišla z krajiny.

 

Cena akcií Netflixu tento rok klesla o 67 %, hoci zostáva najväčšou globálnou streamovacou platformou s viac ako 200 miliónmi predplatiteľov na celom svete.

Spoločnosť v utorok oznámila štvrťročné príjmy vo výške približne 8 miliárd dolárov, čo je mierne zlepšenie oproti 7,9 miliardám dolárov, ktoré vykázala v predchádzajúcom štvrťroku.

 

„Opätovné zrýchlenie rastu výnosov je pre nás veľkou výzvou. Už predtým sme však prešli ťažkými časmi. Vybudovali sme túto spoločnosť tak, aby bola flexibilná a prispôsobivá a toto bude pre nás skvelá skúška,“ uvádza sa vo vyhlásení Netflixu. Spoločnosť opätovne zdôraznila svoju silu v oblasti streamovania. „Na budúcnosť sa dívame optimisticky,“ dodala.

 

Netflix tiež potvrdil, že plánuje zaviesť predplatné s nižšími nákladmi, ktoré by obsahovalo aj reklamy, no konkrétnu cenu neuviedol.

Anketa:Zobraziť výsledky >Skryť výsledky >
Ako často sleduješ Netflix?
Každý deň1-3x týždenneLen občas, keď mám chuťNesledujem nič na NetflixeHlasovať
Každý deň17%
1-3x týždenne30%
Len občas, keď mám chuť29%
Nesledujem nič na Netflixe24%
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Unsplash/Venti Views/na voľné použitie
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy news
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť