Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
17. januára 2022, 15:30
Čas čítania 0:58
Martin Mičuda

Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil

Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil
Zdroj: Mansory
TECH MANSORY TUNING
Uložiť Uložené

812 GTS so schopnosťou zložiť strechu za 14 sekúnd prešlo skrášľovacou kúrou renomovaného úpravcu.

Už minulý rok vzal úpravca Mansory do garáže Ferrari 812 GTS. Najnovšie superšport vylepšili ešte viac. Úprava, ktorá nesie naďalej označenie Stallone, sa zameriava na otvorené vyhotovenie modelu 812 a najmä z vizuálnej stránky ho značne zviditeľňuje. Predošlý, skôr elegantnejšie strihnutý exteriér v sivom laku Daytona totiž strieda výrazný oranžový odtieň.

Odporúčané
Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné 2. januára 2022, 9:30

Nechýba ani masívny exteriérový bodykit zložený výlučne z karbónových vlákien. Úplne nový je predný nárazník s vystupujúcim splitterom, bočné prahy, zadný difúzor a v neposlednom rade až prekvapivo rozmerný spojler. Auto stojí na veľkých karbónových diskoch s oranžovou obručou a z karbónu sú aj kryty spätných zrkadiel. 

Mansory, Ferrari, Stallone,
Zdroj: Mansory

Oranžová je aj v interiéri. Ten tak dostal vyzývavé čalúnenie v kombinácii s kontrastným bielym prešívaním. Ani v kokpite nechýba karbónový balík doplnkov, ktoré nahrádzajú predošlé strieborné detaily. 

Odporúčané
Nový Golf GTI Clubsport je ako stvorený na slovenské cesty. Ohúril nás živelnosťou aj dynamikou Nový Golf GTI Clubsport je ako stvorený na slovenské cesty. Ohúril nás živelnosťou aj dynamikou 26. októbra 2021, 9:30

O pohon sa totiž stará majestátny 6,5-litrový dvanásťvalec, ktorý dostal výkonnostný doping. Sériovo totiž osemstodvanástka ponúka 800 koní a krútiaci moment 718 Nm pri 7 000 ot./min., pričom až 80 percent z tejto hodnoty je dostupných už od 3 500 ot./min. 1 525-kilogramové Ferrari tak štandardne dokázalo akcelerovať na stovku za 2,9 sekundy a dokáže uháňať rýchlosťou až 340 km/h.

V rámci vylepšení z dielne Mansory však došlo k navýšeniu výkonu až na úroveň 611 kW/830 koní a 744 Nm. Zrýchlenie z pokoja na rýchlosť 100 km/h tak Stallone zvládne len za 2,8 sekundy a maximálna rýchlosť sa posunula až na hranicu 345 km/h. Priemerná spotreba by za ideálnych podmienok mala byť na úrovni 17,3 l/100 km.

Mansory, Ferrari, Stallone,Mansory, Ferrari, Stallone,Mansory, Ferrari, Stallone,Mansory, Ferrari, Stallone,
Zobraziť galériu
(12)
Domov
Zdieľať
Diskusia