Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá

Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil

812 GTS so schopnosťou zložiť strechu za 14 sekúnd prešlo skrášľovacou kúrou renomovaného úpravcu.

Martin Mičuda
17. január 2022, 15:30 Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil
Zdroj: Mansory
Tech - Autá
1
Martin Mičuda
17. január 2022, 15:30
Čas čítania: 0:58

Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil

812 GTS so schopnosťou zložiť strechu za 14 sekúnd prešlo skrášľovacou kúrou renomovaného úpravcu.

Martin Mičuda
17. január 2022, 15:30
Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Je podľa teba Ferrari 812 GTS málo zaujímavé? Úpravca Mansory ho radikálne vylepšil
Zdroj: Mansory
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Už minulý rok vzal úpravca Mansory do garáže Ferrari 812 GTS. Najnovšie superšport vylepšili ešte viac. Úprava, ktorá nesie naďalej označenie Stallone, sa zameriava na otvorené vyhotovenie modelu 812 a najmä z vizuálnej stránky ho značne zviditeľňuje. Predošlý, skôr elegantnejšie strihnutý exteriér v sivom laku Daytona totiž strieda výrazný oranžový odtieň.

Nechýba ani masívny exteriérový bodykit zložený výlučne z karbónových vlákien. Úplne nový je predný nárazník s vystupujúcim splitterom, bočné prahy, zadný difúzor a v neposlednom rade až prekvapivo rozmerný spojler. Auto stojí na veľkých karbónových diskoch s oranžovou obručou a z karbónu sú aj kryty spätných zrkadiel. 

Zdroj: Mansory

Oranžová je aj v interiéri. Ten tak dostal vyzývavé čalúnenie v kombinácii s kontrastným bielym prešívaním. Ani v kokpite nechýba karbónový balík doplnkov, ktoré nahrádzajú predošlé strieborné detaily. 

O pohon sa totiž stará majestátny 6,5-litrový dvanásťvalec, ktorý dostal výkonnostný doping. Sériovo totiž osemstodvanástka ponúka 800 koní a krútiaci moment 718 Nm pri 7 000 ot./min., pričom až 80 percent z tejto hodnoty je dostupných už od 3 500 ot./min. 1 525-kilogramové Ferrari tak štandardne dokázalo akcelerovať na stovku za 2,9 sekundy a dokáže uháňať rýchlosťou až 340 km/h.

 

V rámci vylepšení z dielne Mansory však došlo k navýšeniu výkonu až na úroveň 611 kW/830 koní a 744 Nm. Zrýchlenie z pokoja na rýchlosť 100 km/h tak Stallone zvládne len za 2,8 sekundy a maximálna rýchlosť sa posunula až na hranicu 345 km/h. Priemerná spotreba by za ideálnych podmienok mala byť na úrovni 17,3 l/100 km.

 

Zobraziť galériu 12
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: mansory.comFoto: MansoryNáhľadový obrázok: Mansory
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť