Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je PR správa spoločnosti Cupra.
29. októbra 2021, 15:30
Čas čítania 1:13
Sponzorovaný obsah

CUPRA ako umelecké dielo: slovenskí umelci sa inšpirovali zmyslami, aby vyjadrili, čo pre nich nová automobilka znamená

CUPRA ako umelecké dielo: slovenskí umelci sa inšpirovali zmyslami, aby vyjadrili, čo pre nich nová automobilka znamená
Zdroj: CUPRA
TECH
Uložiť Uložené

Kampaň #6ZMYSLOV predstavila CUPRU cez umelecké diela.

Slovenské umenie ani slovenská gastronómia neprežívajú práve najľahšie obdobie. To si uvedomuje aj najmladšia európska automobilka CUPRA, ktorá sa na slovenskom automobilovom trhu predstavila s pomocou viacerých umelcov a známych osobností. 

Cupra
Zdroj: CUPRA

Od júna si teda na instagramovom profile CUPRA Slovensko mohol vidieť okrem štýlových a rýchlych automobilov s logom tejto značky aj množstvo umenia. Každý zo slovenských tvorcov svojím originálnym a nenapodobiteľným štýlom pretavil prostredníctvom jedného zo zmyslov vnímanie prichádzajúcej značky CUPRA do unikátneho vnemu či diela. 

„Aby sme originálnu značku CUPRA priblížili slovenským zákazníkom, rozhodli sme sa ponúknuť spoluprácu na jej uvedení výnimočným ľuďom – slovenským umelcom, ktorí originálnym spôsobom napĺňajú svoj príbeh a obohacujú náš život,“ približuje Matej Macháček, brand director značky CUPRA na Slovensku.

Instagram sa tak stal virtuálnym priestorom galérie fotografií Petra Sedláčika predstavujúceho zrak. Vidieť si mohol aj jedinečný gastronomický zážitok oceňovaného šéfkuchára Michala Konráda predstavujúceho chuť či originálny parfum od Natálie Gápľovskej predstavujúci čuch. Sluch reprezentoval hudobný „set“, ktorý je voľne dostupný na platforme Spotify, od známeho producenta a dídžeja Milana Lieskovského. Záverečným zmyslom je hmat šperkárky Viery Brunovskej, ktorá svoj talent pretavila do dynamického amuletu.

Pozornosť, ktorú projekt #6ZMYSLOV vyvolal v prostredí sociálnych sietí, prerástla aj do komunikácie v rozhlase, televízii, tlačených médiách a na vonkajších reklamných plochách. Práve takto vznikla originálna lokálna komunikácia, ktorá udomácnila najmladšiu značku koncernu VW na Slovensku.

Matej Macháček dopĺňa: „Autá vnímame všetkými zmyslami, veď to iste poznáte – vôňu nového auta. Ten pocit, keď sa dotknete volantu a máte to pevne v rukách. Keď si auto pozriete zvonka a oceníte jeho dravý dizajn. Zvuk motora, ale aj kvalitného ozvučenia. A v neposlednom rade chuť – chuť zajazdiť si. Práve preto sme zvolili projekt #6ZMYSLOV. A počítate správne: zobrazili sme 5 zmyslov zo 6. Tým šiestym je pre nás komplexný zážitok – ten, ktorý je u každého jedinečný, keď nasadnete do auta značky CUPRA a jazdu si užijete po svojom.“

Domov
Zdieľať
Diskusia