Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. marca 2016, 13:26
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak

TECH MERCEDES-BENZ
Uložiť Uložené

Spoznávame posledný článok do rodiny triedy C - nový kabriolet je realitou.

Nepochybne najväčšia pozornosť v stánku Mercedes-Benz v rámci autosalónu v Ženeve bude smerovať na úplne novú triedu E, ktorá debutovala začiatkom roka v Detroite. Okrem toho však v priestoroch opäť naozaj rozmernej prehliadky vozidiel tejto luxusnej značky zo Stuttgartu sa vôbec po prvýkrát svetu ukazuje trieda C bez strechy, teda s dodatkom Cabriolet. Hneď v úvode treba poznamenať, že tento karosársky variant má v portfóliu značky premiéru, keďže doteraz žiadne C-čko bez strechy neexistovalo. Veľké zmeny v porovnaní s verziou Coupe nečakajte, čo nás v konečnom dôsledku môže len a len tešiť, veď súčasnému dizajnu (nielen) modelov strednej triedy s hviezdou v znaku niet čo vyčítať, práve naopak. Jedinou odlišnosťou je prakticky len riešenie strechy, čo sa vlastne dalo sj čakať. Tá je plátená, k dispozícii hneď vo viacerých odtieňoch no a jej otváranie, respektíve zatváranie stihnú elektromotory za 20 sekúnd a to až do rýchlosti 50 km/h. Tlačová správa hovorí, že C kupé ma vo svojej triede navrch v prípade aerodynamiky, nakoľko sa pýši súčiniteľom odporu vzduchu s koeficientom len 0,28, pričom i na základe tejto skutočnosti sa máme pripraviť na perfektné odhlučnenie interiéru. 

 
To býva neraz jednou z najslabších stránok kabrioletov vo všeobecnosti, Mercedes má tak veľký potenciál svojich potenciálnych zákazníkov vyviesť z omylu. Okrem toho ich môže dostať i skutočne nádhernými elegntnými líniami, ktoré v športovom pakete umočnujú aj o čosi agresívnejšie a atraktívnejšie nárazníky. Koncových svetiel sa teda zmeny nedotkli, po vzore kupé či väčšieho S-ka v dvojdverovej karosérii môžeme evidovať pôvabné, horizontálne orientované svetlomety. Šarmom nešetrí ani 4-miestný interiér, i keď prioritne si maximálny komfort dopraje, pochopiteľne, len dvojica pasažierov. Tých navyše hýčka prvotriedna kvalita a všetky domény novo-navrhnutého kokpitu súčasného céčka. Pokiaľ ide o motorizácie, počítať môžeme so zhodnými jednotkami ako v prípade kupéčka, a teda menovite ide o benzínové verzie, C 180, C 200, C 250, C 300 a C 400 4Matic, či naftové vyhotovenia C 220d a C 250d. Vrcholom (ktovie či úplným) bude model Mercedes-AMG C 43 4Matic, teda šesťvalcová verzia s 367 koňmi a pohonom všetkých kolies, ktorú sme doteraz v prípade sedanu/kombi poznali ako C 450 AMG Sport, no po novom došlo k jej premenovaniu
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Mercedes-Benz triedy C prišiel vôbec po prvýkrat o strechu, pôvab mu ale nechýba, práve naopak
Domov
Zdieľať
Diskusia