Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
10. septembra 2013, 21:49
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

TECH BRABUS MERCEDES-BENZ TUNING
Uložiť Uložené

Stánok Brabusu vo Frankfurte okorení ďalší extrémny model. 700-koňové G 63 AMG s troma nápravami, karbónovými doplnkami a ružovým interiérom.

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Stánok Brabusu vo Frankfurte okorení ďalší extrémny model. 700-koňové G 63 AMG s troma nápravami, karbónovými doplnkami a ružovým interiérom.

Nemeckú automobilku predajné čísla G 63/5-ky presvedčili, že bohatým šejkom je možné predať čokoľvek, pokiaľ to so sebou nesie rukopis úpravárskej firmy AMG z Affalterbachu. Nie je teda už ani div, že do arabského sveta zamierila nová verzia v podobe trojnápravového G-čka. Takto začínal článok, v ktorom hral hlavnú rolu arabský expres Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6. Už vtedy nejednému autičkárovi podla sánka, keďže sa jednalo o naozaj extrémne vozidlo, i keď je určené pre bežné komunikácie.

Teraz však prichádza na scénu Brabus, ktorý po ultra-luxusnej a rýchlej limuzíne Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness, predstavuje ďalší top model. Tentokrát sa nejedná o nič iné, ako vyššie spomínaný G-čkový Mercedes s troma nápravami. Verzia nesie názov Brabus B63S-700 6x6, z čoho vyplýva, že došlo k ďalšej úprave pod kapotou. Vidlicový osemvalec s objemom 5,5 litra produkuje po úprave až 515 kW / 700 koní a disponuje krútiacim momentom až 960 N.m! Opäť tak hovoríme o extrémnej úprave, ktorá robí z tohto vozidla doslova monštrum! Dôkazom toho je aj hodnota zrýchlenia na 100 km/h. Exkluzivitka s hmotnosťou skoro 4 tony to zvládne za 7,3 sekundy. Väčšina z vás si tak vie veľmi dobre predstaviť, aký vír v nádrži spôsobí táto váha, výkon a hlavne odpor vzduchu rovný vašej skriňovej súprave v obývačke. Maximálna rýchlosť je z pochopiteľných dôvodov elektronicky obmedzená na 160 km/h.

Exteriér dostal karbónové doplnky. Práve nárazníky, mohutné blatníky či kapota boli vyrobené z tohto materiálu. Pribudli moderné LED-diódy, upravená maska chladiča s veľkým logom úpravcu a zatmavené xenónové svetlomety. Ružový interiér si síce mohli odpustiť, ale to by ma zaujímalo asi ako posledné. Ak "klasická" verzia G 63 AMG 6x6 bola určená hlavne pre arabských šejkov, kto si kúpi potom niečo takéto? Snáď sám veľký Arnold Schwarzenegger. Viac v zajtrajšom článku z Frankfurtu.

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!

Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Brabus B63S-700 6x6: G 63 AMG v roli monštra!
Domov
Zdieľať
Diskusia