Služba by mala disponovať videoobsahom, ktorý si tam budeš môcť pustiť skôr ako v telke, ale aj exkluzivity.
Slovenská televízna skupina TV JOJ chystá rozvíriť vody streamovacích platforiem na Slovensku. Ešte tento rok má totiž v pláne priniesť na mediálny trh vlastnú službu, ktorú by si diváci mohli predplácať. Fungovať by mala na podobnom princípe ako Netflix, HBO Max či Amazon Prime. Mala by ponúkať exkluzívny videoobsah bez reklám.
Plány ohlásil obchodný riaditeľ Martin Heržo v rozhovore pre portál Mediaguru v rámci projektu Atmedia Insight: Expert Talks. „Vyvíjame aktivity, aby sme aj my spustili našu VOD (video on demand – pozn. red.) platformu. Vyzerá to tak, že by sme to mali stihnúť ešte tento rok,“ povedal v rozhovore Heržo.
„V rámci tejto platformy budeme divákom poskytovať obsah skôr ako v lineárnej televízii, prípadne im budeme ponúkať špeciálne obsah, za ktorý budú platiť. Ale gro financovania a vôbec života televíznych staníc je a vždy bude z komercie,“ dodal obchodný riaditeľ TV JOJ.