Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
28. februára 2021 o 10:46
Čas čítania 1:05
Tímea Krauszová

Internet rozdelila reklama s takmer nahým spievajúcim kulturistom na dva tábory

NEWS SLOVENSKO
Uložiť Uložené

Len v zlatej spodnej bielizni spieva áriu z Rigoletta.

Podľa rebríčka YouTube je zďaleka najprehrávanejšou reklamou spot pre Dedoles s ich tancujúcimi škrečkami. Kampaň vytvorila česká agentúra Somebody&Somebody, ktorej šéfuje Slovák Radovan Andrej Grežo.

Teraz znovu pripravili spevavý spot, ktorý tak ľahko z hlavy nedostaneš – no bude to skôr pre obraz než pre zvuk. Novinku si už mohol vidieť v televízii a ide o reklamu pre výrobcu výživových doplnkov pre športovcov Gymbeam

Odporúčané
TikTok pre raperov. Facebook chystá aplikáciu, kde môžeš pľuvať rýmy s konkurentmi z celého sveta TikTok pre raperov. Facebook chystá aplikáciu, kde môžeš pľuvať rýmy s konkurentmi z celého sveta 28. februára 2021 o 8:25

Takmer nahý, svalnatý a „pekne spieva“

Samozrejme, vypracovaný kulturista v reklame zrejme za speváckou časťou nestojí. No v zlatých, takmer nič nezahaľujúcich spodkoch spieva áriu z Verdiho Rigoletta (konkrétne ide o Questa o quello, odporúčame verziu od pána Pavarottiho).

V krátkom, zhruba polminútovom klipe, sa cyklista po zahryznutí do jednej z energy tyčiniek premiestni do baru. Je plný rôznych športovcov, všetci si, ako inak, pochutnávajú na niečom od Gymbeamu a za mikrofónom stojí spomínaný svalnáč. Slovenskí marketéri na reklamu reagujú rôzne.

Podľa Mareka Didáka z agentúry Hype sa Gymbeam pokúša priblížiť kreatíve Pepsi, no zrejme s nižším rozpočtom, čo sa odrazilo aj na výsledku. Pre Forbes povedal, že kampaň má ideovo oveľa väčší potenciál. Zmätení boli aj Peter Galko z diorama a Ján Urbančín z NetSuccess. Reklama v nich skôr vyvolala otázky než chuť nakupovať, a na prvýkrát nie je jasné, aké má posolstvo.

Na Facebooku reagujú ľudia tiež zmiešane. Niektorí sa sťažujú na nevkus: „Reklama je síce dosť nechutná, ale splnila účel. Zaujala, vyvolala diskusiu, zviditeľnila značku,“ napísal jeden z komentujúcich pod článkom Forbesu. Iným vraj zdvihla žalúdok alebo jej neporozumeli.

Odporúčané
Máme sa báť vody? Baktériám sa vyhnúť nedá, stačí ju neprehĺtať, radí vedec (Rozhovor) Máme sa báť vody? Baktériám sa vyhnúť nedá, stačí ju neprehĺtať, radí vedec (Rozhovor) 20. júna 2025 o 19:56

Pravdou však je, že Slováci na spevavé či po niekoľkých razoch priam iritujúce reklamy reagujú nákupom. Ostáva nám len počkať, či to Gymbeam neprestrelil a podarí sa im s kampaňou uspieť.

Domov
Zdieľať
Diskusia