Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
28. februára 2021 o 10:46
Čas čítania 1:05
Tímea Krauszová

Internet rozdelila reklama s takmer nahým spievajúcim kulturistom na dva tábory

NEWS SLOVENSKO
Uložiť Uložené

Len v zlatej spodnej bielizni spieva áriu z Rigoletta.

Podľa rebríčka YouTube je zďaleka najprehrávanejšou reklamou spot pre Dedoles s ich tancujúcimi škrečkami. Kampaň vytvorila česká agentúra Somebody&Somebody, ktorej šéfuje Slovák Radovan Andrej Grežo.

Teraz znovu pripravili spevavý spot, ktorý tak ľahko z hlavy nedostaneš – no bude to skôr pre obraz než pre zvuk. Novinku si už mohol vidieť v televízii a ide o reklamu pre výrobcu výživových doplnkov pre športovcov Gymbeam

Odporúčané
TikTok pre raperov. Facebook chystá aplikáciu, kde môžeš pľuvať rýmy s konkurentmi z celého sveta TikTok pre raperov. Facebook chystá aplikáciu, kde môžeš pľuvať rýmy s konkurentmi z celého sveta 28. februára 2021 o 8:25

Takmer nahý, svalnatý a „pekne spieva“

Samozrejme, vypracovaný kulturista v reklame zrejme za speváckou časťou nestojí. No v zlatých, takmer nič nezahaľujúcich spodkoch spieva áriu z Verdiho Rigoletta (konkrétne ide o Questa o quello, odporúčame verziu od pána Pavarottiho).

V krátkom, zhruba polminútovom klipe, sa cyklista po zahryznutí do jednej z energy tyčiniek premiestni do baru. Je plný rôznych športovcov, všetci si, ako inak, pochutnávajú na niečom od Gymbeamu a za mikrofónom stojí spomínaný svalnáč. Slovenskí marketéri na reklamu reagujú rôzne.

Podľa Mareka Didáka z agentúry Hype sa Gymbeam pokúša priblížiť kreatíve Pepsi, no zrejme s nižším rozpočtom, čo sa odrazilo aj na výsledku. Pre Forbes povedal, že kampaň má ideovo oveľa väčší potenciál. Zmätení boli aj Peter Galko z diorama a Ján Urbančín z NetSuccess. Reklama v nich skôr vyvolala otázky než chuť nakupovať, a na prvýkrát nie je jasné, aké má posolstvo.

Na Facebooku reagujú ľudia tiež zmiešane. Niektorí sa sťažujú na nevkus: „Reklama je síce dosť nechutná, ale splnila účel. Zaujala, vyvolala diskusiu, zviditeľnila značku,“ napísal jeden z komentujúcich pod článkom Forbesu. Iným vraj zdvihla žalúdok alebo jej neporozumeli.

Odporúčané
KVÍZ: Vieš, čo je šrajtofla alebo erteple? Otestuj svoje znalosti záhoráčtiny KVÍZ: Vieš, čo je šrajtofla alebo erteple? Otestuj svoje znalosti záhoráčtiny 14. novembra 2024 o 13:00

Pravdou však je, že Slováci na spevavé či po niekoľkých razoch priam iritujúce reklamy reagujú nákupom. Ostáva nám len počkať, či to Gymbeam neprestrelil a podarí sa im s kampaňou uspieť.

Domov
Zdieľať
Diskusia