Nová služba uľahčuje život zákazníkom a zlepšuje imidž pošty.
Čas Vianoc je pre poštu hektickým obdobím, čo si musel pocítiť aj ty, ak si v poslednej dobe navštívil ktorúkoľvek pobočku. V týchto dňoch pošta denne vybaví priemerne 1,1 milióna zásielok. Práve teraz sa ti môže hodiť tip, ako sa vyhneš radom a zmeškaným termínom na vyzdvihnutie zásielky.
Mobilná aplikácia Slovenskej pošty ešte len vyšla, už teraz je jasné, že bude vítaným zlepšením jej služieb. Po balíkoboxoch a platbe kartou tak prichádza ďalšia modernizácia, čo je super správa v najrušnejšom období vianočných zásielok.
V novej mobilnej aplikácii nájdeš informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môžeš meniť miesto a dátum doručenia, aplikácia ti tiež poskytne informácie o pobočkách pošty.
Ako to funguje?
Po stiahnutí do telefónu aplikáciu aktivuješ zadaním svojich kontaktných údajov, čo je tvoje telefónne číslo a email. Do zoznamu zásielok v appke sa potom dostanú všetky, pri ktorých odosielateľ uviedol tvoje údaje. Budeš tak mať prehľad o všetkých zásielkách, ktoré ti majú byť doručené. Notifikácie ťa upozornia na zmenu stavu zásielky a blížiaci sa koniec uloženia na pošte.
Okrem iného v aplikácií nájdeš aj zoznam najbližších pobočiek a otváracích hodín, v poštách s vyvolávacím systémom dokonca počet ľudí, ktorí v nich čakajú v rade. Aby toho nebolo málo, v takýchto poštách si cez aplikáciu môžeš objednať poradový lístok, aby si po príchode nemusel čakať v rade.
Vynechať čakanie na pošte a rovno vybaviť všetko, čo potrebuješ znie super, ale tou najväčšou vychytávkou je to, že môžeš zmeniť status odoslanej zásielky, nechať si ho doručiť na iné miesto alebo do balíkoboxu, ktorý má otvorené nonstop. Pokiaľ ti nevyhovuje deň doručenia, cez aplikáciu si ho vieš taktiež zmeniť. Celá aplikácia je úplne zadarmo, tak prečo by si takúto možnosť nevyužil?
Aplikácia je dostupná pre iOS aj Android, používať ju môžeš začať už dnes.