Aj spoločnosť McDonald's nás každoročne chytí za srdce emotívnym reklamným spotom s tematikou Vianoc.
Niektoré obchodné centrá rozsvietili vianočné stromčeky už v októbri, čo môže byť právom pre niekoho stresujúci, resp. rušivý faktor. Dnes už do Štedrého dňa zostáva len niečo viac ako mesiac a aj s prihliadnutím na počasie zvládame čokoľvek spojené s Vianocami oveľa lepšie. McDonald's preto prichádza s reklamou, ktorá už tradične nesie okrem pozitívnej emócie aj myšlienku, s ktorou by sme mali sviatočné obdobia vnímať.
Spoločnosť opäť pokračuje v príbehu Ellie a jej soba Archieho, ktorému musí ísť kúpiť zásoby mrkvy. Neskôr sa ukáže, že v skutočnosti sa mladé dievča po celý čas hralo so svojím štvornohým domácim miláčikom a s celou rodinou sa na tom úprimne zabavia. Odkaz je však jasný, ak máš dostatočne dobrú predstavivosť, môžeš si počas Vianoc prispôsobiť realitu a užiť si tak každú jednu chvíľu.
McDonald's v tejto súvislosti upozorňuje zákazníkov, že bude v Británii rozdávať zadarmo špeciálne balíčky a zároveň bude predávať ebook a audioknihy s názvom Archie the Reindeer, kde bude celý príbeh z posledných vianočných reklám pokračovať.