Doba je dnes iná ako v roku 2004 a ľudia už jednoducho po dizajnérskych kolekciách H&M prestali šalieť.
Novembrové dizajnérske kolekcie reťazca H&M sa stali neodmysliteľnou súčasťou jesennej sezóny a domáca módna komunita už viackrát potvrdila, že o kúsky z dielne známych návrhárov má záujem. V minulosti tak bolo bežné, že na release týchto kolekcií čakali ľudia v Bratislave už od polnoci a niektorí z nich pred nákupným centrom Eurovea dokonca kempovali aj 20 hodín, len aby sa im podarilo uchmatnúť si vytúžený kúsok.
- Ako prebiehal release tohtoročnej dizajnérskej kolekcie H&M
- Koľko hodín čakali ľudia pred nákupným centrom Eurovea
- Prečo klesá záujem o dizajnérske kolekcie H&M
- Ako vnímajú tohtoročnú kolekciu samotní zákazníci
V roku 2019 oslovilo H&M návrhára Giambattistu Valliho a na prvý pohľad vyzeralo všetko tak, že sa bude znovu opakovať scenár z predchádzajúcich rokov. Zástupy ľudí tiahnuce sa až k vedľajším butikom. Šalejúci dav, ktorý nabehne po otvorení predajne medzi stojany a obráti ich hore nohami ani resellerov, ktorí brali z každého produktu hneď niekoľko kusov, sme však tento rok v bratislavskom H&M nevideli. Prečo?
Kto je ten Valli?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- S kým spolupracovalo H&M na najnovšej kolekcii
- Koľko zákazníkov čakalo ráno pred obchodom
- Prečo kolekcia nemala podľa nakupujúcich úspech
- Prečo už resseleri nejdú po kúskloch z H&M ako v minulosti
- Čo sa musí zmeniť, aby sa úspech vrátil