Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 25. 2. 2020 meniny má Frederik, Frederika

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Jakub Paulík
21. apríl 2019, 1:10
Čas čítania: 1:25

Reklamná kampaň na Avengers: Endgame je najdrahšia v histórii Marvel Studios. Disney na ňu minulo viac ako 200 miliónov dolárov

Marvel Studios na dlhé roky väčší film do kín nepustí, ak vôbec.

Jakub Paulík
21. apríl 2019, 1:10
Čas čítania: 1:25
Reklamná kampaň na Avengers: Endgame je najdrahšia v histórii Marvel Studios. Disney na ňu minulo viac ako 200 miliónov dolárov
Zdroj: Marvel Studios
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Disneymu by stačilo tento rok vydať len Captain Marvel, Endgame a Levieho kráľa a asi by aj tak bolo najzárobkovejším štúdiom tohto roka. Hlavne remake Levieho kráľa netreba vôbec podceňovať. Aby však mohli tie miliardy padať, filmy sa musia náležite spropagovať. Ak si myslíš, že Disney do propagácie Endgame nenalialo veľké prachy, pretože je to Avengers a každý predsa vie, že v apríli je premiéra, si na omyle. 

Sám badám na svojom okolí, že za posledný mesiac, kedy reklamná kampaň vrcholí, prejavili o snímku záujem dve osoby, ktoré MCU vôbec nepoznajú (vedia len, že je nejaký Iron Man, Hulk, Thor či Captain America). Endgame začína vykúkať z každého rohu a lístky sa pomaly tlačia aj na záchodový papier. Presne to sa aj čakalo a Marvel urobil s rozdelením filmu na dve časti geniálny ťah (aj tak, sedieť v kine 5 hodín by si asi nechcel). 

 

Infinity War ukončili vynikajúco a každý bol odvtedy zvedavý, čo sa s ich obľúbenými hrdinami stane, kto nakoniec prežije a či Thanosa dokážu poraziť. Všetky tieto otázky nám budú zodpovedané už budúci týždeň. Vtedy začne Disney a Marvel rátať oficiálne tržby, ktoré za premiérový víkend nebudú menšie ako 900 miliónov dolárov.

 

 

Iste, môžeme si trúfnuť aj na miliardu, ale pri tej sume ma začína bolieť hlava a nedokážem si predstaviť, ako by sa im to mohlo podariť. Veľkým otáznikom bude Čína, z ktorej pokojne môže prísť aj viac ako 300 melónov. Jednoducho povedané, tá miliarda je viac než reálna. Spoločnosti sa teda nemusia zaoberať tým, či na tomto projekte neprerobia. Tak či onak, celkové náklady pre výrobu, propagáciu a všetky možné skryté či neverejné položky pre Avengers 3 a 4 môžu činiť niečo medzi 850 miliónmi dolárov až miliardu. 

Kevin Feige povedal, že výroba oboch snímok by mala Marvel vyjsť na 500 miliónov dolárov, pričom reklamná kampaň Infinity War stála 150 miliónov dolárov. A Endgame ju prekonáva o závratných 50 miliónov navyše. Ide tak o najdrahšiu reklamnú kampaň histórie Marvel Studios v hodnote viac ako 200 miliónov dolárov. Hneď za poslednými dvomi Avengers filmami je Spider-Man: Homecoming (140 mil.).

 

Na reklame pre Endgame spolupracuje Disney s mnohými celosvetovo známymi značkami. Viac sa o všetkých týchto spoluprácach spoločne s niektorými video reklamami dozvieš tu.

 

Reklamná kampaň na Avengers: Endgame je najdrahšia v histórii Marvel Studios. Disney na ňu minulo viac ako 200 miliónov dolárov

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
20
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.