Slovenský obchod spája sily s dánskou ikonou Soulland a spoločne hovoria o nutnosti tolerancie.
Footshop hlási s príchodom jari novú kolaboráciu. Ďalší krok úspešného obchodu s oblečením sa zdá byť veľmi sofistikovaný. Tentokrát totiž zamieril na sever Európy za dánskymi majstrami Soulland. Výsledkom je nová kolekcia zameriavajúca sa na dve kľúčové slová – tolerancia a relevantnosť. Rozhodne stojí za povšimnutie.
Niet teda divu, že spojili svoje sily a spoločne posielajú do sveta dômyselnú a prepracovanú kolekciu, ktorá sa točí okolo základných myšlienok oboch týchto značiek – otvorenosti a pozitívneho vnímania kontrastov a rozmanitosti.
Celá kolekcia sa nesie v duchu úplnej tolerancie a relevantnosti. A ako je vidieť, nejde len o klasický model v módnom priemysle, ale o dômyselne premyslený príbeh. Tolerancia je podľa tvorcov nevyhnutnou súčasťou spoločnosti, v ktorej sa môžu ľudia cítiť rešpektovaní a kde je priestor pre každého s vlastnými nápadmi, myšlienkami a snami.
„V roku 2019 považuje Footshop za svoju spoločenskú povinnosť hovoriť o potrebe tolerancie v spoločnosti. Ľudia rýchlo zabúdajú na hrôzy, ktoré absencia tolerancie priniesla. Táto spoločná kolekcia symbolizuje postoj oboch firiem a nabáda ľudí, aby viac ako kedykoľvek predtým premýšľali o vzájomnej úcte bez ohľadov na rozdiely medzi nimi“, tvrdí CEO Footshopu Peter Hajduček
„Veríme, že rozdiely medzi nami môžu byť zdrojom inšpirácie a inovácií. Ak chcete byť relevantní, musíte stáť za bezpodmienečnou toleranciou. Chceme zdravú a harmonickú spoločnosť, tolerancia by preto mala byť základným aspektom každého z nás,“ hovoria o kolekcii jej autori.
Footshop, obchod s limitovanými edíciami tenisiek, založil pred 8 rokmi Peter Hajduček. Stredobodom značky sú tenisky, kreativita a mestský lifestyle. Footshop prináša na trh exkluzívne kolekcie známych značiek, zároveň ale nezabúda na svoje korene a spolupracuje s mladými umelcami a návrhármi.
Dnes prevádzkuje e-shop v 13 jazykových mutáciách a má štyri kamenné obchody v Prahe, Bratislave a Budapešti. Na svojich pobočkách usporadúva výstavy, koncerty a workshopy.
Značka Soulland bola založená v Kodani v roku 2002. S princípmi dizajnu a estetikou zakorenenou vo zvedavosti spoločnosť Soulland vyrába vysoko kvalitné pánske oblečenie s nadčasovosťou a kontrastom, pričom kladie dôraz na jemné detaily, a to ako z hľadiska dizajnu, tak materiálov.