Najlepší slovenský cyklista ukončil spoluprácu s Telekomom, ktorý s ním viedol trojročnú úspešnú kampaň.
Veľa slovenských moderných značiek sa snaží propagovať svoje produkty aj prostredníctvom známych tvári, vďaka ktorým sa k tebe informácie dostanú jednoduchším a atraktívnejším spôsobom. Svoje o tom vie aj spoločnosť Slovak Telekom. Tá pred rokmi začala spoluprácu s najrýchlejším Slovákom Peťom Saganom, ktorý sa stal hlavnou tvárou značky.
Počas troch úspešných sezón sa dnes už trojnásobný majster sveta dokázal dostať do hláv Slovákov a pravidelne nám dokazoval, že nič nie je nemožné. To samozrejme v jeho prípade stále platí a má našliapnuté stať sa legendou, no v rámci spolupráce s Telekomom predal štafetu inému jazdcovi na dvoch kolesách.
Ako ste si už mali možnosť prečítať v nadpise, ide o známeho komika, občasného rapera a do veľkej miery aj motivátora Bekima, ktorého mnohí z vás vďaka jeho aktivitám už veľmi dobre poznajú. Podobne ako Peťo, aj on sa dal v detstve na dráhu profesionálneho cyklistu, no tá skončila v roku 2005, keď na bikros pretekoch v Přerove nešťastne spadol a ochrnul.
Svojmu osudu sa však postavil tvárou v tvár a dnes máme prostredníctvom jeho profilov na sociálnych sieťach možnosť vidieť neuveriteľné zlepšenie a progres vedúci k tomu, aby sa skutočne postavil na vlastné nohy - aj napriek tomu, že mu doktori po operácii tvrdili, že už v živote nebude hýbať končatinami. Všetkým tak dokazuje, že to jednoducho ide, len treba chcieť. Bekim je skrátka živel, ktorý má pozitívnu energiu na rozdávanie.
Je definíciou pozitívne mysliaceho človeka a dôkazom je aj jeho pôsobenie v stand-up comedy. Aj keď v skutočnosti tvrdí, že robí sit-down tragédiu. Sám si zo seba dokáže trefne uťahovať a s radosťou vystupuje pod prezývkami ako Chromá noha či Čierny atlét. My budeme zvedaví, aké kampane nám spoločne s Telekomom prinesie a vy nám do komentárov pokojne napíšte, či sa vám táto nová spolupráca páči.