Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 11. 12. 2019 meniny má Hilda

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
PR správa

ve spolupráci s JYSK.

Čo je PR správa?

Článok je dodaný kompletne od inzerenta a REFRESHER nezasahoval vôbec, alebo len minimálne.

Zaujímavosti - Veci
0
Antonín Havlík
10. december 2017, 15:06

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Pracovať v spoločnosti, ktorá sa prispôsobuje najnovším trendom, je vždy príjemné. Aké postupy využíva dánska firma JYSK? Poďme nahliadnuť do hlbín tohto škandinávskeho velikána!

Antonín Havlík
10. december 2017, 15:06
Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Každý, kto nastupuje do novej práce, by sa mal o svojej pracovnej náplni dozvedieť čo najviac. Nával nových informácií ale často môže človeka dostať do zbytočného stresu. Nehľadiac na rôzne školenia, kopy papierov a v nich texty, ktoré na prvý pohľad absolútne nedávajú zmysel. Býva to bohužiaľ obvyklá interná prax tých spoločností, ktoré nie sú dostatočne progresívne a bránia sa experimentom zameraným na dobu trendov, dotykových displejov a voľnému prístupu k informáciám.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

 

Presne z tohto dôvodu sme sa pozreli na spoločnosť, ktorá má už priamo vo svojom kódexe zafixovaný škandinávsky prístup k tomu, čo robí – a to nielen s ohľadom na modernosť a jednoduchosť v oblasti nábytku, ale aj vo svojom spôsobe manažmentu – spoločnosť JYSK. V minulom článku sme hľadali Store Managera a rozobrali si, ako to v tejto firme každodenne chodí a dnes sa pozrieme na to, prečo je vlastne JYSK trendy v oblasti technológií.

 

Vďaka dôvere v budúcich zamestnancov a ich bezproblémovému začleneniu do fungujúceho kolektívu totiž práve JYSK ponúka progresívne riešenie, v rámci ktorého sa stanú všetky na prvý pohľad zložité školenia absolútne jednoduchou záležitosťou. Nechali totiž v spolupráci so svojimi dlhoročnými zamestnancami a odborníkmi v odbore vyvinúť pre nových pracovníkov špeciálnu aplikáciu, ktorá im umožňuje naštudovať si materiály pre svoj ďalší rozvoj. Záujemcovia si tak môžu naštudovať všetky oblasti v ich budúcom segmente.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

 

Aplikácia MY LEARN bola v minulosti určená iba pre počítače, až s rozvojom inteligentných telefónov sa aplikácia rozšírila aj na prenosné zariadenia a teraz sa môže do systému prihlásiť každý záujemca o prácu v JYSKu, a to kdekoľvek – doma na pohovke, v kaviarni, v co-workingovom priestore či napríklad na zastávke alebo počas cesty električkou. V mobile, tablete aj na čomkoľvek inom. Je to moderné, svižné a hlavne prehľadné. Nad budúcimi zamestnancami majú kontrolu ich vedúci pracovníci a tí v záverečných testoch, ktoré musí každý záujemca splniť, vidia, aké oblasti im robili najväčší problém a napríklad môžu ochotne poradiť tam, kde to ide novému kolegovi zatiaľ najhoršie.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

 

Manažér teda má vďaka tejto aplikácii prehľad o rozvoji celého tímu. Každý jednotlivý kurz má rozsah od 5 po 20 minút. Že to JYSK myslí s dôrazom na vzdelanosť a trendy skutočne vážne dokazuje aj fakt, že v budúcnosti chce posunúť svoju e-learningovú oblasť na ďalšiu úroveň a priniesť do aplikácie aj rôzne interaktívne hry a videá, aby vzdelanosť zamestnancov bola na čo najvyššej úrovni. Tam, kde je vzdelaný pracovník, je totiž aj spokojný zákazník. V škandinávskej kultúre spánku musia byť budúci poradcovia totiž čo najviac kompetentní. A vzdelávanie ich predsa musí aj baviť.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

 

My však zamierime ešte ďalej, až do hlbín fungovania samotného JYSKu. Zistili sme, že vzdelávacia aplikácia nie je jediným prvkom, ktorý by uctieval súčasnosť v technológiách pri bežnej práci. JYSK Mobility – Store Front je interná aplikácia v smartfóne, cez ktorú už prijatý zamestnanec môže riešiť nové aj zostávajúce objednávky, kontrolovať skladové zásoby, tlačiť cenovky a marketingové materiály a tiež zadávať reklamácie, ktoré sa ale v JYSKu riešia úplne inak, ako je obvyklé.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

 

Počas prieskumu na vzorke 12 000 nakupujúcich totiž zistili, že hlavnou prioritou zákazníkov napodiv nie je cena výrobkov, ale jednoduchý nákupný proces, ľahké použitie a v prípade potreby čo najjednoduchšia výmena tovaru. Priamo v aplikácii JYSK Mobility – Store Front môže pracovník objednať priamo konkrétny poškodený diel, ktorý sa potom iba vymení a k samotnému reklamačnému procesu ani neprichádza. Pre zákazníka preto odpadáva stresujúce čakanie a zamestnanec má bezproblémový prístup k prehľadnému softwaru z akejkoľvek časti predajne.

 

Pokiaľ ťa toho zaujíma viac a chceš sa pozrieť na zoznam ponúkaných pozícií, zájdi na kariérne stránky JYSKu a možno potom na vlastnej koži spoznáš, aké je to byť súčasťou pokrokového kolektívu.

 

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Ohodnoť článok
19
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.