Unikátna reštaurácia zamestnáva len chorých čašníkov. Aj napriek ich chybám si obsluhu každý zamiloval.
Vymyslieť originálny nápad, s ktorým dokážeš aj preraziť, je každou sekundou čoraz náročnejšie. Japonskému podniku Restaurant of Order Mistakes, čiže Reštaurácia chybných objednávok, sa to podarilo a od druhého do štvrtého júna tohto roku obslúžili naozaj úctyhodný počet zákazníkov. Najprv to vyskúšali len na tri dni, no predpokladajú, že sa 21. septembra vrátia, aby pripomenuli Svetový deň Alzeihmerovej choroby. Práve okolo nej sa totiž všetko točí. Čašníci obsluhujúci v tomto podniku totiž všetci trpia demenciou, presnejšie Alzeihmerovou chorobou.
U čašníkov však možno pozorovať mierne dezorientované pohyby a takmer vždy sa im podarí popliesť objednávku. Mnoho ľudí sa na internete pochválilo, že im miesto hamburgeru priniesli halušky, objednanú malinovku nahradila káva a podobne. Všetko však podľa foodblogerov chutí vynikajúco a čo je hlavné, čašníkom sa úsmev na tvári nikdy nezmaže a aj keď niečo pokazia, ich veselá nálada ti všetko vynahradí. Je skvelé, že si ľudia, ktorí si inak prácu či aj začlenenie do spoločnosti hľadajú veľmi ťažko, dokážu vďaka takýmto projektom opäť užívať život naplno.
Restaurant of Order Mistakes employs patients with Alzheimer's Disease.