Okrem Chanelu a Fendi stíha Karl rozvíjať aj vlastnú značku, ktorú už kúpiš aj u nás.
Existuje len hŕstka návrhárov, ktorí dokážu skĺbiť eleganciu s extravaganciou do takej miery, že sa im darí byť jednou nohou v prestížnom módnom dome a druhou stíhajú udávať tempo celého priemyslu. Svojho času patril Karl Lagerfeld medzi prvých odvážlivcov, ktorí sa rozhodli zadefinovať kategóriu ready to wear a aj keď dnes je jeho pozícia vo svete úplne odlišná, Karl stále neotáľa a aj po osemdesiatke sa snaží zveľaďovať svoj módny dom. Tvoriť oblečenie pod vlastným menom bolo totiž vždy jeho snom, no trvalo niekoľko dekád kým sa ku svojmu cieľu dostal. Dnes však rieši brand KL z nového uhla, keďže funguje už zopár rokov, a tak nastal najvyšší čas na to, aby sa jeho brány otvorili aj zahraničiu. Do roku 2020 plánuje otvoriť viacero svojich pobočiek po strednej Európe a dobrou správou je, že prvý z naplánovaných butikov KARL LAGERFELD pribudol na prvom poschodí v bratislavskom Auparku. Každé z týchto miest predstavuje pomyselné okno do sveta Karla Lagerfelda a obchod je zároveň galériou jeho umeleckých diel. Okrem ready to wear kolekcie na teba budú čakať kabelky, tašky, okuliare, šperky, parfumy alebo rôzne iné doplnky z aktuálnej kolekcie, ktoré môžeš okrem fotiek nižšie spoznať aj online.
Karl na otváraní svojej londýnskej predajne v Selfridges
Gigi Hadid a jej obľúbená weekender taška Karl Lagerfeld
Kendall Jenner
Predajňa Karl Lagerfeld v bratislavskom Auparku