Pri každom nákupe v Kauflande sa poteší aj tvoja peňaženka.
Mnohí z nás si vydýchli, že sa konečne skončila šnúra vianočných sviatkov a naše nervy či zažívanie konečne dostanú potrebnú pauzu na refresh. Len či si vydýchne aj tvoja peňaženka. Rodinné rozpočty bývajú po sviatkoch poriadne napnuté vo väčšine domácností a aby v novom roku nezaplakali ešte viac, Kaufland ako jeden z kľúčových hráčov na trhu promptne reaguje na potreby zákazníkov.
Od 2. januára 2025 znižuje ceny na tisíckach produktov, no výrazný pokles cien potravín priniesol do svojich predajní už koncom minulého roka. Nečakal vtedy na príchod novej sadzby dane, ale cenovky „zoškrtal“ na vyše 400 výrobkoch.
Predávať kvalitné potraviny za výhodné ceny, podporovať domácu produkciu aj tunajšiu ekonomiku a zároveň myslieť na potreby zákazníkov síce nie je nie ľahká misia, no reťazec ukazuje, že sa to dá.
Znižovanie cien na úroveň novej sadzby dane v decembri ohlásili viacerí predajcovia potravín, ale reťazec ako jediný ponúkol vo svojich regáloch extra zlacnenie nielen pri základných potravinách nad rámec zníženej DPH, vďaka ktorému ceny mnohých produktov klesli ešte výraznejšie.
Spotrebitelia tak už v predvianočnom období mohli nakupovať výhodnejšie, čo sa prejavilo na úspore ich rodinných rozpočtov, a takéto nákupy ťa v predajniach Kauflandu čakajú aj v novom roku.
„Zlacňovanie potravín berieme vážne a zníženú sadzbu dane, ktorá sa týka tisícov produktov, premietame poctivo od januára 2025 do cien pre zákazníkov. Považujeme to za spôsob, ako im umožniť, aby si mohli dovoliť čerstvé a kvalitné výrobky za výhodné ceny, aj keď majú po sviatkoch napätý rodinný rozpočet,“ zdôvodňuje riaditeľ nákupu a marketingu spoločnosti Kaufland Slovensko, Richard Bendík.
Dobre tu nakúpiš aj vďaka „privátkam“
Novú DPH, ktorá od nového roka klesla pri potravinách na 19 percent a pri tých základných na 5 percent, preniesol reťazec priamo do cenoviek tisícov výrobkov. Kvalitné produkty môže spotrebiteľom s ohľadom na ich finančné možnosti prinášať aj vďaka ponuke privátnych značiek.
„Zákazníci v našich predajniach už vedia, že nákupy potravín môžu ísť ruka v ruke s dostupnou cenou. V sortimente našich privátnych značiek máme pod kontrolou nielen zloženie produktov, ale aj ich kvalitu,“ pokračuje Richard Bendík.
Mimochodom, takáto spolupráca prináša výhody aj domácim dodávateľom. Získajú pravidelný odbyt, aj príležitosť investovať do moderných technológií či rozširovať výrobu.
Chceš dôkaz? Nájdeš ho aj v mäsokombináte spod Tatier, ktorý na pulty reťazca dodáva skoro 30 percent svojej produkcie.
„Aj vďaka Kauflandu sme mohli investovať takmer dva milióny eur do nových technológií, napríklad sme doplnili výrobu o plnoautomatickú linku, o baliacu a nárezovú linku aj o viazačku na špekáčiky, pretože najmodernejšie stroje sú štyrikrát rýchlejšie než ľudská pracovná sila,“ prezrádza generálny riaditeľ spoločnosti Mäsokombinát NORD SVIT, Barnabáš Toma.