Už jediné euro dokáže veľké veci.
Ako zákazník McDonald‘s máš opäť možnosť prispieť jednoduchým spôsobom k zlepšeniu podmienok hospitalizovaných detí na Slovensku. Stačí, ak si počas celého júna pri objednávke obľúbeného jedla v reštauráciách alebo pri objednávke cez McDelivery objednáš aj samolepky v tvare ručičky, ktoré majú tento rok úplne nový dizajn.
Môžeš tak podporiť pripravované projekty neziskovej organizácie Ronald McDonald House Charities (RMHC), ktorá už dve dekády pomáha rodinám zostať spolu počas liečby.
Celý finančný výťažok z predaja samolepiek poputuje na tradičný účel, tento rok však nastala jedna zmena. Prichádzajú v novom dizajne, ktorý podporuje zámer charitatívnej akcie, teda zabezpečenie vzájomnej blízkosti chorých detí a ich rodín v nemocniciach.
„Posolstvo Ručičky je o pomoci, ktorú naši zákazníci podávajú symbolicky cez samolepky hospitalizovaným deťom. Tento rok má samolepka nový dizajn, nové farby, ktoré úzko súvisia s vyobrazením farieb neziskovej organizácie RMHC,“ uviedla PR manažérka spoločnosti McDonald‘s na Slovensku a v Českej republike Lucia Poláčeková.
Už jedno euro dokáže veľa
Minulý rok pomohli zákazníci prostredníctvom samolepky v tvare ručičky vyzbierať 75 396 eur. „Vďaka veľkej ochote Slovákov pomáhať a prispieť na dobrú vec môže nezisková organizácia RMHC zlepšovať podmienky hospitalizácie malých pacientov na Slovensku. Každá podpora je nesmierne vítaná, keďže v pláne sú viaceré veľké projekty. Verím, že podobne ako minulý rok sa podarí v kampani Ručičky vyzbierať výnimočný výťažok, aby sa ich zrealizovalo čo najviac,“ uviedla riaditeľka neziskovej organizácie RMHC na Slovensku Eva Konečná.
Od roku 2003 sa neziskovej organizácii RMHC, ktorá pôsobí na Slovensku od roku 2003, podarilo podporiť viac ako 60 projektov v 11 detských nemocniciach naprieč Slovenskom – v Košiciach, Prešove, Liptovskom Mikuláši, Banskej Bystrici, Nitre, Nových Zámkoch, Martine, Žiline, Trnave a v Bratislave. Celková výška pomoci sa vyšplhala na viac ako 1 milión eur.