Pesnička odkazuje svojim poslucháčom, že aj oni môžu podniknúť kroky, ktoré pomôžu prírode.
Skladba Čistý vibe už v prvej slohe pozýva ľudí na zapojenie sa do upratovania svojho okolia. Zároveň vzdáva hold všetkým zamestnancom McDonald’s, ktorí pravidelne prispievajú k čistejšiemu prostrediu nielen v okolí reštaurácií. Chytľavý refrén poslucháčom odkazuje, že aj oni môžu robiť život jednoducho lepším ako kedykoľvek predtým.
Spevák a moderátor Thomas Puskailer neskrýva svoje nadšenie z účasti na tomto špeciálnom hudobnom projekte: „Spoločnosť McDonald’s je podporovateľom môjho vzdelávacieho projektu Eco Tour, ktorý sa zameriava na zvyšovanie informovanosti o udržateľných riešeniach a recyklácii. Preto ma veľmi potešilo, keď ma mekáč oslovil na ďalšiu spoluprácu k tejto dôležitej téme.“
„Ak si chceme zachovať krásy našej planéty a žiť v čistote, musíme na tom pracovať už teraz a všetci spoločne. Vážim si, že sa do tohto špeciálneho projektu zapojil aj Majself a prispel tak k tvorbe piesne, ktorá podnieti ľudí nielen k tancu a spevu, ale aj k upratovaniu. Som naozaj hrdý, že sa práve tento song stal oficiálnou hymnou pre zmenu k lepšiemu,“ dodáva Thomas Puskailer.
Skladba Čistý vibe dostala aj svoju vizuálnu podobu vo forme videoklipu, ktorý je už od 14. novembra 2023 dostupný na platforme Youtube. O jeho výrobu sa postaralo štúdio Lexis Production, pod taktovkou Pierra „Lexisa“ Faba. Energickú hudbu k pesničke zložil Ronald Kanik, text piesne napísala talentovaná Nia a choreografiu do klipu navrhol Norbert Grofčík.
Líder v gastrosegmente už dlhodobo podniká rôzne kroky, ktoré vedú k ekologickejším riešeniam, a podporuje myšlienku udržateľnosti. Málokto vie, že zamestnanci McDonald’s triedia použité obaly po zákazníkoch v reštauráciách už viac ako 20 rokov. Taktiež aj to, že reštaurácie novej generácie sa vyznačujú mnohými modernými technológiami, ktoré výrazne prispievajú k úspore oleja a energie.
Triedenie odpadu nielen v okolí reštaurácií je pre zamestnancov jednou z veľmi obľúbených aktivít. „Pravidelne sa snažíme našich zamestnancov, zákazníkov aj verejnosť motivovať k tomu, aby sa zaujímali o okolie, v ktorom žijú. V McDonald's si uvedomujeme, že každá vynaložená aktivita na podporu čistoty a udržateľnosti má obrovský význam,“ informuje PR manažérka pre McDonald's v ČR/SR Lucia Poláčeková.
S ‚Čistým Vibom‘ sme chceli nielen osláviť prácu našich Trash Patrols, ale posilniť aj posolstvo, že každý z nás môže prispieť k lepšiemu zajtrajšku. Veríme, že si túto pesničku budú pospevovať tisícky našich zamestnancov a zákazníkov – pre nás je naozaj výnimočná,“ vysvetľuje Lucia Poláčeková.
Kto sú Trash Patrols?
Upratovacie hliadky Trash Patrols sa skladajú zo zamestnancov McDonald's, ktorí sa starajú o čistotu prostredia. Pravidelne upratujú odpadky a neporiadok aj v širšom okolí miest či regiónu, kde spoločnosť McDonald’s pôsobí ako dobrý sused pre komunitu. Každoročne podporujú aj iniciatívy ako Upracme Slovensko a Naše mesto.