Ako sa dvom influencerom podarilo získať medzinárodnú pozornosť a získať miliardy videní na Tiktoku?
„Boli sme pokorení procesom vytvárania skutočnej značky a prekonávania niektorých z najväčších výrobcov nápojov na svete. Ako slabší protivníci si vážime príležitosť ukázať svetu, čo je možné,“ uvádzajú Logan Paul a KSI na webe Prime.
Bývalí rivali v ringu, influenceri a youtuberi v roku 2022 predstavili značku, ktorá sa zaradila medzi najdiskutovanejšie na sociálnych sieťach. Pod názvom Prime nájdeš na oficiálnom webe tri produkty – ochutenú vitamínovú vodu, energetický nápoj a práškovú verziu nápoja.
Keď sa Prime dostal na pulty obchodov v USA a vo Veľkej Británii, spôsobil ošiaľ – na začiatku boli malé zásoby a dopyt narastal. Reselleri sa chytili šance a Prime drink začali predávať za desiatky až stovky dolárov.
Z nápoja sa stal fenomén, len na Tiktoku má #prime viac ako 16 miliárd videní.
@katieviksna985 This is insane all for the Prime Drinks! Who queued for the Prime Drink #prime #ksi #aldi #madness #fyp #viral #foryoupage #fypシ ♬ original sound - katieviksna
Na slovenský trh sa dostal Prime len tento rok, môžeš si ho objednať prostredníctvom donáškovej služby Wolt Market za 7,99 eura.
Prečo je Prime úspešný?
Prime Hydration drink je v podstate druh športového nápoja bez kofeínu. Obsahuje kokosovú vodu, vitamíny B, elektrolyty, aminokyseliny a nájdeš ho v príchutiach ako Blue Rasperry, Tropical Punch, Meta moon, Lemon Lime alebo Ice Pop. Hydration drink je bez lepku a pridaného cukru.
K popularite tohto drinku pomohla najmä silná fanúšikovská základňa oboch zakladateľov. Na sociálnych sieťach tvoria obsah už niekoľko rokov, Logan Paul má momentálne na Instagrame 27 miliónov sledovateľov a KSI vyše 13 miliónov. Ich fanúšikovia sa tak prirodzene stali cieľovou skupinou, ktorú Prime oslovil.
Sám Logan priznal, že svetu ukázali, ako sa robí marketing na sociálnych sieťach. S niekoľkými fanúšikmi sa tajne dohodli, že na jednom promo evente budú hádzať po nich prázdne fľaše nápoja Prime. Na prvý pohľad rozhnevaný dav a silné emócie si získali pozornosť zahraničných médií a Prime začal trendovať na sociálnych sieťach. Videá z eventu dosiahli milióny zobrazení a značka tak získala reklamu s globálnym zásahom.
🚨 Another masterclass in marketing 🚨 pic.twitter.com/h5OprBYTy9
— Logan Paul (@LoganPaul) June 29, 2023
V ďalšom videu na Tiktoku zas Logan vysvetľuje, ako sa im podarilo znovu získať milióny zdieľaní a pozornosť zadarmo. Z oficiálneho fotenia novej príchute Strawberry Watermelon niekto vytvoril provokatívne memečko, ktoré zaujalo sociálnu sieť X (bývalý Twitter). Dvojica zakladateľov sa pridala k vlne výsmechu a na vtipe sami zarobili.
@loganpaul User generated content is KING @drinkprime #fyp #foryou #greenscreen #greenscreenvideo ♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依
Popularitu drinku Prime posilnil aj fakt, že značka uzatvorila partnerstvo s Arsenalom a dostala sa tak do podvedomia aj futbalových fanúšikov. Neskôr sa k Arsenalu pridali FC Barcelona a FC BAYERN.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Tento rok sa Logan a KSI rozhodli konkurovať aj na trhu energetických nápojov. V januári do portfólia značky pribudol Prime Energy drink s kofeínom, ktorý je dostupný v rovnakých príchutiach ako predošlý produkt. Plechovka nápoja obsahuje až 200 miligramov kofeínu.
Ak ťa zaujíma hype okolo Prime Hydration drinku a chceš vedieť, ako chutí, môžeš si ho objednať prostredníctvom donáškovej služby Wolt Market. Navyše, ak máš Wolt+ predplatné, stačí si kúpiť 2 kusy a získaš doručenie zadarmo.