Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Tento článok je PR správa spoločnosti TUreality.
21. augusta 2022 o 19:00
Čas čítania 1:35
Sponzorovaný obsah

TUreality hľadá vlastného influencera. Víťaz internetovej výzvy dostane spoluprácu a vlastný MINI Cooper

ZAUJÍMAVOSTI GENERÁCIA Z - ZOOMERI INFLUENCERI PRÁCA
Uložiť Uložené

Pracovný pohovor pripravili naozaj netradične. Spája sa s hľadaním jednorožca.

Keď sa v dnešnej dobe spýtaš mladého človeka, čo chce v živote robiť, a povie ti, že chce byť influencerom, vlogerom, tiktokerom či mať obdobné povolanie, nebude to až taká šokujúca odpoveď. Byť trendsetterom a známym menom na sociálnych sieťach je snom mnohých ľudí digitálnej generácie, ktorá nepoznala svet pred érou internetu. Generácia Z sa jednoducho „narodila s mobilom v ruke“.

Ako sa stať influencerom na plný uväzok? Spoločnosť TUreality sa rozhodla obohatiť pracovný trh o možnosť stať sa trendsetterom v realitách. Vytvorila výzvu na najkreatívnejší post na socials, v ktorej bude hlavnú úlohu hrať jednorožec. Ak budeš najlepší, tvojou odmenou bude nielen zmluva s náplňou práce influencer, ale aj špičková technika na prácu a vlastný MINI Cooper.

zisti viac

Moderná generácia, iné potreby

Stalo sa ti, že si musel mame alebo dedkovi vysvetľovať, že plnohodnotne pracuješ, aj keď sedíš doma v pyžame s notebookom na kolenách? Pred desiatkami rokov by si asi ťažko našiel pracovnú ponuku, ktorá by mala v benefitoch flexibilný pracovný čas a home office

„Prísť na trh s nevídanou príležitosťou získania honorovanej spolupráce a stať sa tak jediným, vôbec prvým LIFE TRENDSETTERom v realitách je TU, pretože vo svete realít ešte nikto túto šancu mladým ľuďom neponúkol,“ hovorí PhDr. Daniel Karásek, MBA, chief business development officer v TUreality, najväčšej nefranšízovej realitnej kancelárii na Slovensku. „Verím, že jedine spájaním takzvaných životných bublín starších generácií s mladými ľuďmi dokážeme vytvárať prienik, z ktorého budeme extrahovať geniálne nápady, a pokračovať tak v udávaní trendov a diktovaní tempa v realitnom biznise na Slovensku,“ dodáva.

počítač, práca, žena, home office
Zdroj: Pexels/Ivan Samkov

Nástup internetu ovplyvnil dynamiku spoločnosti, spôsob nadväzovania vzťahov a prístup k informáciám. Posledných 15 rokov, čiže obdobie dospievania tejto generácie, postupne prenikali do bežného života sociálne siete, ktoré dramaticky zmenili pohľad aj na prácu. Na tento fakt sa zamerali aj v TUreality. 

Hľadanie jednorožca

„Jednorožec je ústredným motívom našej výzvy, pretože táto práca je rovnako netradičná ako nájdenie jednorožca medzi poníkmi,“ vysvetľuje Karásek. Ako uchádzač ich musíš presvedčiť o svojej šikovnosti a kreativite. Nahraj na web lifestylovú fotku, ktorá podľa teba vystihuje jednorožca, a pripoj svoj profil na Instagrame. Zručnosti, ako napríklad práca s fotkou a strih, budú posudzovať aj podľa tvojho feedu

Víťaz si bude užívať spoluprácu počas jedného roka, dostane vlastný MINI Cooper a kvalitnú techniku na svoju prácu. Hlavnou náplňou pracovného dňa bude cestovanie po celej krajine a prezentácia špičkových nehnuteľností. Do výzvy sa môžeš prihlásiť do stredy 31. augusta

prihlás sa
TUreality
Zdroj: TUreality
Domov
Zdieľať
Diskusia