Pracovný pohovor pripravili naozaj netradične. Spája sa s hľadaním jednorožca.
Keď sa v dnešnej dobe spýtaš mladého človeka, čo chce v živote robiť, a povie ti, že chce byť influencerom, vlogerom, tiktokerom či mať obdobné povolanie, nebude to až taká šokujúca odpoveď. Byť trendsetterom a známym menom na sociálnych sieťach je snom mnohých ľudí digitálnej generácie, ktorá nepoznala svet pred érou internetu. Generácia Z sa jednoducho „narodila s mobilom v ruke“.
Ako sa stať influencerom na plný uväzok? Spoločnosť TUreality sa rozhodla obohatiť pracovný trh o možnosť stať sa trendsetterom v realitách. Vytvorila výzvu na najkreatívnejší post na socials, v ktorej bude hlavnú úlohu hrať jednorožec. Ak budeš najlepší, tvojou odmenou bude nielen zmluva s náplňou práce influencer, ale aj špičková technika na prácu a vlastný MINI Cooper.
Moderná generácia, iné potreby
Stalo sa ti, že si musel mame alebo dedkovi vysvetľovať, že plnohodnotne pracuješ, aj keď sedíš doma v pyžame s notebookom na kolenách? Pred desiatkami rokov by si asi ťažko našiel pracovnú ponuku, ktorá by mala v benefitoch flexibilný pracovný čas a home office.
„Prísť na trh s nevídanou príležitosťou získania honorovanej spolupráce a stať sa tak jediným, vôbec prvým LIFE TRENDSETTERom v realitách je TU, pretože vo svete realít ešte nikto túto šancu mladým ľuďom neponúkol,“ hovorí PhDr. Daniel Karásek, MBA, chief business development officer v TUreality, najväčšej nefranšízovej realitnej kancelárii na Slovensku. „Verím, že jedine spájaním takzvaných životných bublín starších generácií s mladými ľuďmi dokážeme vytvárať prienik, z ktorého budeme extrahovať geniálne nápady, a pokračovať tak v udávaní trendov a diktovaní tempa v realitnom biznise na Slovensku,“ dodáva.

Nástup internetu ovplyvnil dynamiku spoločnosti, spôsob nadväzovania vzťahov a prístup k informáciám. Posledných 15 rokov, čiže obdobie dospievania tejto generácie, postupne prenikali do bežného života sociálne siete, ktoré dramaticky zmenili pohľad aj na prácu. Na tento fakt sa zamerali aj v TUreality.
Hľadanie jednorožca
„Jednorožec je ústredným motívom našej výzvy, pretože táto práca je rovnako netradičná ako nájdenie jednorožca medzi poníkmi,“ vysvetľuje Karásek. Ako uchádzač ich musíš presvedčiť o svojej šikovnosti a kreativite. Nahraj na web lifestylovú fotku, ktorá podľa teba vystihuje jednorožca, a pripoj svoj profil na Instagrame. Zručnosti, ako napríklad práca s fotkou a strih, budú posudzovať aj podľa tvojho feedu.
Víťaz si bude užívať spoluprácu počas jedného roka, dostane vlastný MINI Cooper a kvalitnú techniku na svoju prácu. Hlavnou náplňou pracovného dňa bude cestovanie po celej krajine a prezentácia špičkových nehnuteľností. Do výzvy sa môžeš prihlásiť do stredy 31. augusta.
