Modelke zmenila rola v úspešnom seriáli život.
Squid Game od Netflixu je obrovský hit všade po svete, takže je logické, že si veľa ľudí všíma aj nových hercov. Juhokórejskí tvorcovia sa musia vyrovnať s návalom slávy a záujmu zo strany internetu, čo sa odzrkadľuje aj na ich sociálnych sieťach.
Captifalfilm informuje, že Jung Ho-Yeon (v seriáli hrala Se-Bok) získala na Instagrame od začiatku streamovania šou viac ako 11 miliónov followerov (aktuálne ich má 14 miliónov).
Jung je skúsená modelka, ktorá má za sebou viacero súťaží. Squid Game (recenzia tu) bola jej prvá herecká rola a my musíme uznať, že má v sebe veľký herecký talent. Rozhodne by nikto nepovedal, že šlo o jej herecký debut. Sme zvedaví, kde ju uvidíme najbližšie. Jej krása spojená s talentom jej rozhodne pomôžu v hľadaní nových rol.
Jedna zo šéfok v Netflixe v rozhovore pre Vulture prezradila, že chystajú aj 2. sériu. Musia však vymyslieť ako a kedy. Tvorca, scenárista a režisér prvej série Hwang Dong-hyuk však na seriáli pracoval niekoľko rokov a dokončenie prvých dvoch epizód mu zabralo viac ako pol roka.
Ak v tom teda chce pokračovať, bude potrebovať tím scenáristov a ďalších režisérov, aby ho to znova až tak nevyšťavilo. Navyše si najskôr chce natočiť nejaký film, takže na 2. sériu si možno počkáme aj niekoľko rokov.
View this post on Instagram