Adidas prichádza s globálnou kampaňou, v ktorej cez príbehy svetoznámych osobností dokazuje, že nič nie je nemožné.
Určite si už aj ty v živote niekedy čelil ťažkým výzvam, ktoré nebolo ľahké zdolať. Stres z potenciálneho neúspechu, tvrdej prípravy či bezmocnosť pri realizácii svojho sna. To sú bežné súčasti života v ktoromkoľvek veku, ku ktorým sa však musíš stavať s otvorenou mysľou a, naopak, hľadať príležitosti tam, kde ich iní nevidia. Iba tak sa totiž dokážeš presadiť a byť úspešný.
K takejto životnej filozofii ťa chce motivovať aj značka Adidas a kopec svetoznámych osobností, ktoré ti v novej globálnej kampani porozprávajú o svojej ceste na výslnie. Dozvieš sa, že nebola vždy jednoduchá. Séria dvadsiatich filmov nesie spoločný názov Impossible Is Nothing a v každom z nich ti osobnosti ako speváčka Beyoncé, futbalisti Paul Pogba či Mo Salah, ale aj známy gamer NINJA či napríklad basketbalista Damian Lillard a kapitán juhoafrického ragbyového tímu Siya Kolisi prerozprávajú svoj životný príbeh.
Prostredníctvom autentických výpovedí uvidíš filmy v dokumentárnom štýle so svojimi obľúbenými hviezdami s množstvom domácich archívnych záberov a svedectiev blízkych priateľov či kolegov, ktorí na osobnosti prezradili množstvo zaujímavosti z ich života. Vďaka tomu sa budeš môcť aj ty stotožniť s ich myslením a pochopiť, že práve optimizmus a viera v možnosti, ktoré sa na prvý pohľad zdajú ako nereálne, ich všetkých doviedla tam, kde sú dnes.
Tieto krátke filmy ťa tak budú inšpirovať k tomu, aby si si uvedomil, že aj tie najväčšie hviezdy mali v detstve často podobnú štartovaciu čiaru ako ty a že sa mnohokrát stačí iba chopiť príležitosti a premeniť sny na realitu. Napríklad Beyoncé vo videu spomína, ako pri rozvíjaní svojej záľuby v speve hľadala iba príležitosti, ako na sebe popracovať a vypracovať sa na inšpiratívnu ikonu, akou dnes bezpochyby je.
Gamer NINJA zasa spomína na časy, keď nahral svoj prvý vlog a nikto mu nevenoval extra pozornosť. Aj napriek tomu, že si ostatní mysleli, že je len ďalšie obyčajné decko z Chicaga, on videl svet inak – plný príležitostí. Vďaka usilovnosti zmenil pohľad na gaming pre státisíce ľudí po celom svete a povýšil vnímanie hrania videohier na profesionálnu kariéru, ktorou sa dá živiť a inšpirovať milióny ďalších ľudí.
V novej kampani dnes môžeš vidieť i stovky ďalších známych tvárí z celého sveta, ktoré zdieľajú pozitívnu myšlienku a hovoria o svojich naplnených príležitostiach na sociálnych sieťach. Patrí medzi ne napríklad aj basketbalista a hráč NBA Tomáš Satoranský, futbalistka Barbora Votíková či český youtuber Karel "Kovy" Kovář.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame