Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je PR správa spoločnosti
7. mája 2021 o 14:30
Čas čítania 2:16
Sponzorovaný obsah

Beyoncé, NINJA, Paul Pogba a ďalšie osobnosti ťa v novej kampani značky Adidas inšpirujú, aby si premenil svoje sny na skutočnosť

Beyoncé, NINJA, Paul Pogba a ďalšie osobnosti ťa v novej kampani značky Adidas inšpirujú, aby si premenil svoje sny na skutočnosť
Zdroj: Adidas
ŠPORT
Uložiť Uložené

Adidas prichádza s globálnou kampaňou, v ktorej cez príbehy svetoznámych osobností dokazuje, že nič nie je nemožné.

Určite si už aj ty v živote niekedy čelil ťažkým výzvam, ktoré nebolo ľahké zdolať. Stres z potenciálneho neúspechu, tvrdej prípravy či bezmocnosť pri realizácii svojho sna. To sú bežné súčasti života v ktoromkoľvek veku, ku ktorým sa však musíš stavať s otvorenou mysľou a, naopak, hľadať príležitosti tam, kde ich iní nevidia. Iba tak sa totiž dokážeš presadiť a byť úspešný.

K takejto životnej filozofii ťa chce motivovať aj značka Adidas a kopec svetoznámych osobností, ktoré ti v novej globálnej kampani porozprávajú o svojej ceste na výslnie. Dozvieš sa, že nebola vždy jednoduchá. Séria dvadsiatich filmov nesie spoločný názov Impossible Is Nothing a v každom z nich ti osobnosti ako speváčka Beyoncé, futbalisti Paul Pogba či Mo Salah, ale aj známy gamer NINJA či napríklad basketbalista Damian Lillard a kapitán juhoafrického ragbyového tímu Siya Kolisi prerozprávajú svoj životný príbeh

Prostredníctvom autentických výpovedí uvidíš filmy v dokumentárnom štýle so svojimi obľúbenými hviezdami s množstvom domácich archívnych záberov a svedectiev blízkych priateľov či kolegov, ktorí na osobnosti prezradili množstvo zaujímavosti z ich života. Vďaka tomu sa budeš môcť aj ty stotožniť s ich myslením a pochopiť, že práve optimizmus a viera v možnosti, ktoré sa na prvý pohľad zdajú ako nereálne, ich všetkých doviedla tam, kde sú dnes. 

Tieto krátke filmy ťa tak budú inšpirovať k tomu, aby si si uvedomil, že aj tie najväčšie hviezdy mali v detstve často podobnú štartovaciu čiaru ako ty a že sa mnohokrát stačí iba chopiť príležitosti a premeniť sny na realitu. Napríklad Beyoncé vo videu spomína, ako pri rozvíjaní svojej záľuby v speve hľadala iba príležitosti, ako na sebe popracovať a vypracovať sa na inšpiratívnu ikonu, akou dnes bezpochyby je. 

Gamer NINJA zasa spomína na časy, keď nahral svoj prvý vlog a nikto mu nevenoval extra pozornosť. Aj napriek tomu, že si ostatní mysleli, že je len ďalšie obyčajné decko z Chicaga, on videl svet inak – plný príležitostí. Vďaka usilovnosti zmenil pohľad na gaming pre státisíce ľudí po celom svete a povýšil vnímanie hrania videohier na profesionálnu kariéru, ktorou sa dá živiť a inšpirovať milióny ďalších ľudí. 

V novej kampani dnes môžeš vidieť i stovky ďalších známych tvárí z celého sveta, ktoré zdieľajú pozitívnu myšlienku a hovoria o svojich naplnených príležitostiach na sociálnych sieťach. Patrí medzi ne napríklad aj basketbalista a hráč NBA Tomáš Satoranský, futbalistka Barbora Votíková či český youtuber Karel "Kovy" Kovář.

 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Barbora Votíková (@bara_vot)

 
Pre značku Adidas pritom znamená mantra Impossible is Nothing (Nič nie je nemožné) spôsob, ako vidieť svet plný príležitostí tam, kde ostatní vidia iba nemožné. „Impossible is Nothing je viac než kampaň, je to náš prístup. Vidieť príležitosti s optimizmom je kľúčom k dosiahnutiu cieľa zmeniť životy pomocou sily športu. Tento prístup je tým, čo nás každý deň inšpiruje a čo nás poháňa, aby sme vytvárali budúcnosť. Vidieť príležitosti je šanca pre každého, kto chce vytvárať lepšie zajtrajšky pre všetkých ľudí," uviedol Brian Grevy, člen výkonnej rady Global Brands, Adidas.
 
Obľúbená značka vidí optimisticky hneď niekoľko príležitostí a ciest. Jednou z nich je zameranie sa na udržateľnosť, dôveryhodnosť a inkluzivitu. V praxi to znamená, že Adidas prestane do roku 2024 používať novovyrobený polyester a prejde na recyklovaný. Rovnako tak značka rozšíri kontrakt s UEFA o majstrovstvá Európy vo futbale žien a Ligu majstrov, aby do sveta športu zapojila ešte viac ľudí. No budúcnosť a mnoho príležitostí vidia v Adidase aj v inováciách, napríklad v 3D tlači medzipodošvy obuvi či v spolupráci so značkou Allbirds kvôli zníženiu karbónovej stopy.
Domov
Zdieľať
Diskusia