Škoda na workshope pre novinárov vysvetlila, ako vyzerá ich predstava o typickom klientovi.
Škoda rúbe vysoko. Počas workshopu pre novinárov, ktorý zorganizovali v Mladej Boleslavi v júli tohto roka, predstavitelia firmy hovorili okrem špecifikách novej Octavie Scout aj o tom, ako si predstavujú bežného zákazníka. Hoci v zahraničí by takýto prototyp klienta patril naozaj medzi priemer, u nás by sme už hovorili o vyššej vrstve, píšu Autoviny.
Cieľová skupina: štyridsiatnik bez detí a s výplatou päťtisíc v čistom
„Podľa Škody má typický majiteľ Octavie Scout záujem na auto minúť 37-tisíc eur a jeho mesačný príjem je 5 000 eur netto, teda v čistom. Priemerne má mať 46 rokov, ženu a byť bezdetný,“ uvádzajú Autoviny. Okrem toho je podľa automobilky ich bežný zákazník človek s vyšším vzdelaním, ktorý pravdepodobne pracuje v administratíve. U nás je takmer nemožné v administrácii zarábať takýto plat, no v zahraničí hovoríme o bežnom štandarde.
Škoda má jasnú predstavu aj o hobby svojich klientov: baví ich snowboarding, beh, futbal či cyklistika. Sú pripravení zaplatiť desiatky tisícov eur za auto, sú verní značke Škoda a vedia, prečo si ju kupujú.
Samozrejme, workshop bol súčasťou promo aktivít pre novú Octaviu Scout, ktorá je už tretej generácie a jej základom je Octavia štvrtej generácie. Prečítaj si o nej viac.