Veľa komentárov nasledujúce zábery nepotrebujú. Rihanna predstavuje prvú letnú kolekciu spodného prádla svojej značky Savage X Fenty a zároveň stále mlčí ohľadom svojho albumu. Nič sa nezmenilo.
Fotografie z novej letnej kolekcie Savage X Fenty síce uzreli svetlo sveta už pred niekoľkými týždňami, fanúšikovia sa teraz dočkali aj kampaňového videa, ktoré vysvetľuje, akým spôsobom kráska z Barbadosu a dizajnér Adam Selman k novým kúskom spodného prádla prirstupovali. Rihanna už niekoľko rokov buduje impérium ženskej bielizne, ktorá búra zabehnuté stereotypy spojené s myšlienkou, že modelka musí mať ideálne miery, a že v opačnom prípade je pre značku neatraktívna.
Popová speváčka ide roky opačným smerom – chce, aby sa v spodnom prádle Savage X Fenty cítili pohodlne a sebaisto všetky ženy bez rozdielu tvarov, farby pokožky alebo veľkostí.
Od prestížneho návrhára sa dozvedáme, že prvotná myšlienka vzišla z inšpirácie svadobnou kolekciou, čo v konečnom dôsledku dokazuje aj samotný viacvrstvový dizajn s priehľadnými závojmi.
Kampaň vznikala netradične v karanténe, čo však vníma Adam Selman ako novú príležitosť. Jeho rozprávanie z gauča o tom, ako vznikala nová kolekcia striedajú backstage zábery z fotenia, ktoré sú dôkazom toho, že nielen samotná Rihanna, ale aj jej ambasádorky sú tou najlepšou formou marketingu.
Rihanna dostáva aj pod príspevkami týkajúcimi sa módy otázky o tom, kedy môžeme očakávať jej deviaty sólový album, ktorý sľubuje už od začiatku roka. Riri nedávno potvrdila, že je už hotový a dúfali sme, že ho vydá, keď sa situácia v súvislosti s pandémiou upokojí. Dnes je opäť diskutabilné, v akom stave môže projekt s pracovným názovm R9 byť.
Od roku 2016 venuje Rihanna väčšinu pracovného času podnikaniu v módnom priemysle a kozmetike, výsledkom jej práce je zrod prestížnej značky Fenty pod hlavičkou konzorcia LVMH. Aj vďaka tomu je dnes jednou z najúspešnejších žien na svete.