Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
16. mája 2020 o 13:53
Čas čítania 8:40
Tina Hamarova

Zvažovali sme aj natáčanie SuperStar z domu, hovorí programová riaditeľka Markízy Silvia Majeská (Rozhovor)

Zvažovali sme aj natáčanie SuperStar z domu, hovorí programová riaditeľka Markízy Silvia Majeská (Rozhovor)
Zdroj: TV Markíza
REFRESHER OTECKOVIA SUPERSTAR
Uložiť Uložené

Pre koronavírus musela Markíza zrušiť natáčanie takmer všetkých svojich väčších produktov. Na uvoľnenie opatrení čakajú Oteckovia, Horná-dolná aj Susedia.

Silvia Majeská je programovou riaditeľkou skupiny Markíza. Zodpovedá za tvorbu programovej stratégie pre Markízu, Doma, Dajto aj Markíza International. Zároveň zastrešuje akvizície a dabing zahraničných programov.

V Markíze pôsobí od roku 2007. Najskôr bola manažérkou akvizícií, v roku 2009 sa posunula do topmanažmentu už ako programová riaditeľka novovzniknutej stanice TV Doma. V roku 2011 sa jej právomoci rozšírili na všetky programy skupiny Markíza na Slovensku, vrátane Markízy. Počas rokov 2017 až 2019 bola na materskej dovolenke.

V tomto článku si prečítaš:
  • Aké všetky seriály musela Markíza prestať točiť počas koronakrízy
  • Ako sa bude v obmedzených podmienkach točiť SuperStar
  • Či bude ďalšia séria Farmy
  • Čo ponúka Markíza pre mladých

Aj v USA aktuálne prebieha ďalšia Superstar, teda American Idol. Tým, že Američania sú na tom ešte oveľa horšie a opatrenia sú veľmi striktné, produkcia sa rozhodla urobiť verziu finálových živých kôl z domu - máme k tomu všetky podklady a je to variant, ktorý sme zvažovali.

Zvažovali sme aj natáčanie Superstar z domu, hovorí programová riaditeľka Markízy Silvia Majeská. Ako ich ovplyvnil koronavírus?
Zdroj: TV Markíza

Ako ovplyvnila vysielanie TV Markíza pandémia koronavírusu?

Začali sme sa maximálne sústreďovať na prinášanie aktuálnych informácií aj mimo nášho klasického spravodajstva. Rozšírili sme vysielanie o mimoriadne relácie o koronavíruse, do ktorých sme pozývali rôznych expertov či politikov, teda tých najpovolanejších, ktorí vedeli divákom poskytnúť najaktuálnejšie a najrelevantnejšie informácie. Tieto mimoriadne relácie sme v úvode vysielali trikrát do týždňa.

Museli sme však stiahnuť z vysielania premiérové časti produktov, ktoré sa v marci rozbehli, s tým, že sme v programovej štruktúre ponechali  aspoň premiérové časti SuperStar.  Tú sme vyrobili v spolupráci s českou TV Nova a vysielame ju každú nedeľu. Zvyšné vysielanie sme postupne museli vyplniť najmä reprízami.

Ako sa darilo týmto extra spravodajským reláciám ku koronavírusu?

Mali prirodzene veľký úspech. Prvú reláciu, ktorú sme uviedli, sledovalo okolo 750-tisíc divákov. Tým, že sme reagovali hneď ako situácia začala eskalovať, diváci pochopili, že sme relevantný zdroj informácií.

Mimoriadnu reláciu ku koronavírusu máme zaradenú jedenkrát do týždňa a to v utorkovom prime-time. Zároveň sa aktuálnym témam vrátane koronavírusu venujeme aj v rámci relácie Na telo.

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatnéhoMám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Prečo je tohtoročná SuperStar tak úspešná
  • Či Markíza plánuje vysielať koronavírusové spravodajské špeciály aj naďalej
  • Čo robia „stereotypní“ Susedia v roku 2020 ešte na obrazovkách
  • Aké veľké šou sú teraz úspešné
  • Či sa Markíza neobáva konkurencie streamovacích služieb
Dočítať článok
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Dočítať článok
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 84292 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: Celodenný Skipas v PARK SNOW Donovaly ZDARMA , Poukázka v hodnotě 200 korun na nákup v Furiosa alebo PPV kód na Oktagon 65
Zobraziť všetky (9)
Domov
Zdieľať
Diskusia