Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
V spolupráci s eyerim.
9. mája 2019, 16:03
Čas čítania 0:00
Denisa Bodková

E-shop s okuliarmi prichádza s funkciou, ktorá ťa hneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní zakladatelia

E-shop s okuliarmi prichádza s funkciou, ktorá ťa hneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní zakladatelia
MÓDA KAMPAŇ VIDEO
Uložiť Uložené

Inovatívny nápad si zaslúži skvelý spot. Priblížime ti jeho natáčanie.

Dobrý nápad treba vedieť aj dobre predať, aby sa dostal k čo najväčšej skupine ľudí. S inovatívnou myšlienkou prišiel slovenský e-shop s okuliarmi eyerim, ktorý neustále posúva latku vyššie a svojim zákazníkom okrem najmodernejších produktov ponúka aj mnohé vylepšenia. 

Po novom si už budeš môcť okuliare vyskúšať aj pomocou svojho smartfónu či notebooku. Služba Magic Mirror ti s použitím webkamery nasníma tvár a ty si môžeš vyberať zo stoviek okuliarov z pohodlia domova.

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu zahviezdila aj Andrea Zahurancová
E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu zahviezdila aj Andrea Zahurancová Zdroj: eyerim

K celej kampani sa točil hlavný spot, ktorý vznikal v agentúre TRIAD advertising pod taktovkou oceňovaného režiséra Pepeho Ehrenbergera. A tí sa s reklamným videom naozaj vyhrali! 

Celý feeling podčiarkuje skladba z kultového filmu Pelíšky, no a v spote si dokonca zahrali aj samotní zakladatelia eyerim. O kreatívu sa postaral kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD advertising Peter Baslík, ktorý nám priblížil tvorbu i natáčanie celého spotu.

Na otázku, čo je na práci kreatívneho riaditeľa najťažšie, nám odpovedal jednoznačne: „Jednou z najťažších vecí je zo všetkých dobrých nápadov nájsť ten najlepší a presvedčiť o tom ostatných a nadchnúť hlavne klienta.”

Zakladatelia eyerim

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia
E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia Zdroj: eyerim

Išli sme trochu do hĺbky a zaujímalo nás, aký veľký tím ľudí sa podieľa na vyhotovení jedného spotu, konkrétne toho pre eyerim.

„Každý klient a každá práca sú iné. Ľudia z eyerimu sú svojím nastavením a spôsobom uvažovania otvorení startupisti v tom najlepšom slova zmysle. To znamená, že všetko sa dá, len treba nájsť spôsob ako. Preto vymýšľanie, prezentácia, schvaľovanie konceptu a aj samotná realizácia neboli úplne štandardné.

Od vymyslenia, po natočenie a odovzdanie spotu prešli asi 2 mesiace. Prvý nápad bol spísaný koncom februára, spot sme natáčali v Belehrade 31. marca a prvý online formát išiel von v polovici apríla. Natáčanie prebehlo počas jedného slnečného dňa a bol to dosť hardcore. Stihnúť natočiť toľko materiálu počas jedného dňa nie je totiž vôbec jednoduché.

A čo sa týka počtu ľudí, ktorí sa nejakým spôsobom podieľajú na tom, aby spot vznikol... Nepočítal som ich, ale sú to desiatky a desiatky ľudí. Sú to ľudia od klienta, agentúry, castingu, produkcie, samotní herci a komparz. Môj odhad je niekde medzi 80 až 100.“

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka
Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka Zdroj: eyerim

Celkom neštandardné je aj účinkovanie samotných zakladateľov eyerim. „Je to milé a sami tomu boli naklonení. Sú to všetko sympaťáci a Aďa Zahurancová je navyše Instagram influencer s celkom slušným počtom followerov, takže sme si povedali, že prečo nie,” upresnil nám to Peter. 

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia
E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia Zdroj: eyerim

A ako si účinkovanie v reklame užívali zakladatelia? Jedna z najťažších úloh bola vybrať okuliare tak, aby ladili s aktuálnymi trendmi, aby sedeli hercom, ich typom tvárí, kostýmom ako aj celkovému moodu videa. Keď sme si mysleli, že je už všetko vyriešené prišiel ďalší task.

Dostať takmer stovku okuliarov cez letiskové colné kontroly do krajiny, ktorá nie je súčasťou EÚ. Museli sme si produkty podeliť a každý niesol určitý počet, niečo produkcia, niečo posádka z TRIADu a niečo my, každý člen eyerim tímu. My z eyerimu sme boli prvýkrát pri natáčaní takého spotu a teda klobúk dole. Ani sme netušili, čo všetko to obnáša a boli sme mega prekvapení,“  priznali sa nám Braňo a Andrea.

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka
Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka Zdroj: eyerim

Hudba je veľmi dôležitou súčasťou každého videa. Ako sme už spomínali vyššie, v spote sa použila skladba I Wish I Were od slovenskej kapely The Soulmen, ktorá zaznela aj v Pelíškoch. Prečo vybrali práve ju?

„Výber hudby bol čistý freestyle. Poviem pravdu, keď sme si si s klientmi schválili ideu a stručný scenár spotu, počítali sme s úplne iným hudobným podkladom. Mal to byť totálne súčasný track, ale keď sme sa dozvedeli cenu, bolo jasné, že musíme uvažovať inak.

Ku skladbe od The Soulmen sme sa dostali až pri natáčaní. Podľa slov režiséra Pepeho Ehrenbergera to bol nápad kameramana Igora Smitku. Pepe mi to pustil počas točenia, medzi jednotlivými klapkami a ja som behom 5 sekúnd vedel, že to je šupa, ktorá k tomu obrazu perfektne sedí."

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka
Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka Zdroj: eyerim

Spot pripomína krátky retro film, ktorý ťa zaujme od prvého momentu. „V zahraničí je klasika robiť trocha výpravnejšie a dlhšie spoty. Zvlášť, keď je spot nasadený primárne v online a ide o fashion značku. Myslím si, že keby sme mali viac peňazí a dní na nahrávanie, mohlo vzniknúť kľudne niečo ešte dlhšie,” dodal na záver kreatívny riaditeľ Peter Baslík. 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka
Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka Zdroj: eyerim

Zaujať diváka je gro každej kampane a eyerimu s celým kreatívnym tímom sa to podarilo. Viac o funkcii nájdeš na ich oficiálnej web stránke. 

Na záver prikladáme post z nášho Instagramu, na ktorom sme si aj my v redakcii vyskúšali funkciu Magic Mirror a musíme uznať, že nás príjemne prekvapila aj zabavila. 

Domov
Zdieľať
Diskusia