Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 26. 5. 2019 meniny má Dušan

hľadaj na refresheri

Odteraz si môžeš článok
uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
PR správa Viac info <p>V spolupráci s <a href="https://www.eyerim.sk" target="_blank" rel="noopener">eyerim</a>.</p>
Móda
3
Denisa Bodková
9. máj 2019, 16:03

E-shop s okuliarmi prichádza s funkciou, ktorá ťa hneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní zakladatelia

Inovatívny nápad si zaslúži skvelý spot. Priblížime ti jeho natáčanie.

Denisa Bodková
9. máj 2019, 16:03
E-shop s okuliarmi prichádza s funkciou, ktorá ťa hneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní zakladatelia
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Dobrý nápad treba vedieť aj dobre predať, aby sa dostal k čo najväčšej skupine ľudí. S inovatívnou myšlienkou prišiel slovenský e-shop s okuliarmi eyerim, ktorý neustále posúva latku vyššie a svojim zákazníkom okrem najmodernejších produktov ponúka aj mnohé vylepšenia. 

 

Po novom si už budeš môcť okuliare vyskúšať aj pomocou svojho smartfónu či notebooku. Služba Magic Mirror ti s použitím webkamery nasníma tvár a ty si môžeš vyberať zo stoviek okuliarov z pohodlia domova.

 

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu zahviezdila aj Andrea Zahurancová

 

K celej kampani sa točil hlavný spot, ktorý vznikal v agentúre TRIAD advertising pod taktovkou oceňovaného režiséra Pepeho Ehrenbergera. A tí sa s reklamným videom naozaj vyhrali! 

 

 

Celý feeling podčiarkuje skladba z kultového filmu Pelíšky, no a v spote si dokonca zahrali aj samotní zakladatelia eyerim. O kreatívu sa postaral kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD advertising Peter Baslík, ktorý nám priblížil tvorbu i natáčanie celého spotu.

 

Na otázku, čo je na práci kreatívneho riaditeľa najťažšie, nám odpovedal jednoznačne: „Jednou z najťažších vecí je zo všetkých dobrých nápadov nájsť ten najlepší a presvedčiť o tom ostatných a nadchnúť hlavne klienta.”

 

Zakladatelia eyerim

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia

 

Išli sme trochu do hĺbky a zaujímalo nás, aký veľký tím ľudí sa podieľa na vyhotovení jedného spotu, konkrétne toho pre eyerim.

 

„Každý klient a každá práca sú iné. Ľudia z eyerimu sú svojím nastavením a spôsobom uvažovania otvorení startupisti v tom najlepšom slova zmysle. To znamená, že všetko sa dá, len treba nájsť spôsob ako. Preto vymýšľanie, prezentácia, schvaľovanie konceptu a aj samotná realizácia neboli úplne štandardné.

 

Od vymyslenia, po natočenie a odovzdanie spotu prešli asi 2 mesiace. Prvý nápad bol spísaný koncom februára, spot sme natáčali v Belehrade 31. marca a prvý online formát išiel von v polovici apríla. Natáčanie prebehlo počas jedného slnečného dňa a bol to dosť hardcore. Stihnúť natočiť toľko materiálu počas jedného dňa nie je totiž vôbec jednoduché.

 

A čo sa týka počtu ľudí, ktorí sa nejakým spôsobom podieľajú na tom, aby spot vznikol... Nepočítal som ich, ale sú to desiatky a desiatky ľudí. Sú to ľudia od klienta, agentúry, castingu, produkcie, samotní herci a komparz. Môj odhad je niekde medzi 80 až 100.“

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Celkom neštandardné je aj účinkovanie samotných zakladateľov eyerim. „Je to milé a sami tomu boli naklonení. Sú to všetko sympaťáci a Aďa Zahurancová je navyše Instagram influencer s celkom slušným počtom followerov, takže sme si povedali, že prečo nie,” upresnil nám to Peter. 

 

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia

 

A ako si účinkovanie v reklame užívali zakladatelia? Jedna z najťažších úloh bola vybrať okuliare tak, aby ladili s aktuálnymi trendmi, aby sedeli hercom, ich typom tvárí, kostýmom ako aj celkovému moodu videa. Keď sme si mysleli, že je už všetko vyriešené prišiel ďalší task.

 

Dostať takmer stovku okuliarov cez letiskové colné kontroly do krajiny, ktorá nie je súčasťou EÚ. Museli sme si produkty podeliť a každý niesol určitý počet, niečo produkcia, niečo posádka z TRIADu a niečo my, každý člen eyerim tímu. My z eyerimu sme boli prvýkrát pri natáčaní takého spotu a teda klobúk dole. Ani sme netušili, čo všetko to obnáša a boli sme mega prekvapení,“  priznali sa nám Braňo a Andrea.

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Hudba je veľmi dôležitou súčasťou každého videa. Ako sme už spomínali vyššie, v spote sa použila skladba I Wish I Were od slovenskej kapely The Soulmen, ktorá zaznela aj v Pelíškoch. Prečo vybrali práve ju?

 

„Výber hudby bol čistý freestyle. Poviem pravdu, keď sme si si s klientmi schválili ideu a stručný scenár spotu, počítali sme s úplne iným hudobným podkladom. Mal to byť totálne súčasný track, ale keď sme sa dozvedeli cenu, bolo jasné, že musíme uvažovať inak.

 

Ku skladbe od The Soulmen sme sa dostali až pri natáčaní. Podľa slov režiséra Pepeho Ehrenbergera to bol nápad kameramana Igora Smitku. Pepe mi to pustil počas točenia, medzi jednotlivými klapkami a ja som behom 5 sekúnd vedel, že to je šupa, ktorá k tomu obrazu perfektne sedí."

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Spot pripomína krátky retro film, ktorý ťa zaujme od prvého momentu. „V zahraničí je klasika robiť trocha výpravnejšie a dlhšie spoty. Zvlášť, keď je spot nasadený primárne v online a ide o fashion značku. Myslím si, že keby sme mali viac peňazí a dní na nahrávanie, mohlo vzniknúť kľudne niečo ešte dlhšie,” dodal na záver kreatívny riaditeľ Peter Baslík. 

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Zaujať diváka je gro každej kampane a eyerimu s celým kreatívnym tímom sa to podarilo. Viac o funkcii nájdeš na ich oficiálnej web stránke. 

 

Na záver prikladáme post z nášho Instagramu, na ktorom sme si aj my v redakcii vyskúšali funkciu Magic Mirror a musíme uznať, že nás príjemne prekvapila aj zabavila. 

 

 

Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.