Úžasný nápad v praxi.
Dnes už letáky vhadzované do schránok plno ľudí ignoruje a automaticky ich vyhadzuje, v tom lepšom prípade do modrého smetného koša určeného na papier. Zaujať dnes tlačenou reklamou jednoducho nie je hračka a vytvoriť niečo, čo naozaj zaujme, chce talent i úžasný nápad.
A práve niečo podobné sa podarilo slávnemu reťazcu menom IKEA, ktorý samozrejme pôsobí aj na slovenskej pôde. Švédska značka sa už niekoľkokrát do histórie zapísala skvelými marketingovými kampaňami a teraz k nim prikladá ďalšiu, od agentúry Åkestam Holst. Na jednej strane zo svojho katalógu totiž zákazníkov jednoducho vyzýva k tomu, aby stránku pomočili. Reklama sa tiež dostala aj do komerčných časopisov.
To však samozrejme nie je bez príčiny. Ak moč nasmeruješ na vyznačené miesto stránky, stane sa malý zázrak. Papier je totiž potretý špeciálnym receptorom zachytávajúcim tehotenské hCG hormóny. Pokiaľ tak svoj moč trafíš na to pravé miesto, odkryje sa tajná správa, ktorá pod pôvodnou sumou zobrazuje približne o polovicu menšiu.
Všetko sa pritom nachádza na strane s propagovanou detskou postieľkou a unikátna reklama je tak zacielená na tehotné mamičky, ktoré nie sú vždy v priaznivej finančnej situácii. Skvelý nápad ešte viac vyobrazuje video, v ktorom sa celá kampaň premietne.