Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
12. januára 2018 o 20:50
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

IKEA chce, aby si ich reklamný katalóg jednoducho pomočil. Nevábna tekutina po čase odhalí tajnú správu

ZAUJÍMAVOSTI IKEA
Uložiť Uložené

Úžasný nápad v praxi.

Dnes už letáky vhadzované do schránok plno ľudí ignoruje a automaticky ich vyhadzuje, v tom lepšom prípade do modrého smetného koša určeného na papier. Zaujať dnes tlačenou reklamou jednoducho nie je hračka a vytvoriť niečo, čo naozaj zaujme, chce talent i úžasný nápad.

A práve niečo podobné sa podarilo slávnemu reťazcu menom IKEA, ktorý samozrejme pôsobí aj na slovenskej pôde. Švédska značka sa už niekoľkokrát do histórie zapísala skvelými marketingovými kampaňami a teraz k nim prikladá ďalšiu, od agentúry  Åkestam Holst. Na jednej strane zo svojho katalógu totiž zákazníkov jednoducho vyzýva k tomu, aby stránku pomočili. Reklama sa tiež dostala aj do komerčných časopisov.

To však samozrejme nie je bez príčiny. Ak moč nasmeruješ na vyznačené miesto stránky, stane sa malý zázrak. Papier je totiž potretý špeciálnym receptorom zachytávajúcim tehotenské hCG hormóny. Pokiaľ tak svoj moč trafíš na to pravé miesto, odkryje sa tajná správa, ktorá pod pôvodnou sumou zobrazuje približne o polovicu menšiu.

Odporúčané
Boli sme na Fuorisalone 2023: Oslávili sme 80. výročie Ikea a videli sme ikonické vintage kúsky, ktoré nájdeš už len v múzeu Boli sme na Fuorisalone 2023: Oslávili sme 80. výročie Ikea a videli sme ikonické vintage kúsky, ktoré nájdeš už len v múzeu 23. apríla 2023 o 13:00

Všetko sa pritom nachádza na strane s propagovanou detskou postieľkou a unikátna reklama je tak zacielená na tehotné mamičky, ktoré nie sú vždy v priaznivej finančnej situácii. Skvelý nápad ešte viac vyobrazuje video, v ktorom sa celá kampaň premietne.

Domov
Zdieľať
Diskusia