Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 28. 1. 2020 meniny má Alfonz

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Móda - Oblečenie
0
Denisa Bodková
17. august 2017, 20:14
Čas čítania: 4:41

Za úspechom celosvetovo známej značky plaviek stojí mladý Slovák. Jeho nevšedný príbeh ťa rozhodne motivuje

Slovenské plavky RELLECIGA sú svetové. A to doslova!

Denisa Bodková
17. august 2017, 20:14
Čas čítania: 4:41
Za úspechom celosvetovo známej značky plaviek stojí mladý Slovák. Jeho nevšedný príbeh ťa rozhodne motivuje
Zdroj: Relleciga
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Veľa z vás sa už určite stretlo so značkou RELLECIGA. Je to u nás momentálne najtrendovejšia značka dámskych plaviek, ktorú si spomedzi žien zamilovali aj známe tváre a modelky. Pre svoju rôznorodosť farieb a nápaditosť strihov si z ponuky vyberie aj najnáročnejšia milovníčka plážovej módy.

 

Za úspechom celosvetovo známej značky plaviek stojí mladý Slovák. Jeho nevšedný príbeh ťa rozhodne motivuje

 

Táto značka  má zvučný názov, pestré farby, nádherné dizajny, ale napadlo vám niekedy, ako sa RELLECIGA k nám na Slovensko dostala? Nie, nie je to náhoda, pretože v jej čele stojí mladý Slovák, ktorý pochádza z Čadce. Volá sa Marián Glett a spolu s jeho tímom už niekoľko rokov tvrdo makajú, aby boli plavky RELLECIGA čo najdokonalejšie

 

 

Aj keď je RELLECIGA americko-francúzska značka, ktorá ma navyše investorov z Austrálie a Ázie, celosvetovo úspešnou sa stala až potom, ako do nej vstúpil Marián. Stať sa súčasťou svetovej značky pre neho však nebolo ani trocha jednoduché.

 

 

 

"Boli to desiatky pokusov skontaktovať sa s vedením značky. Nikto mi neodpovedal na mail, SMS, odkazy na sociálnych sieťach. Ja som však od prvej chvíle ako som zazrel obrázky s plavkami RELLECIGA vedel, že toto je niečo, čo chcem robiť. Mal som v hlave okamžite množstvo nápadov, ale potreboval som komunikovať priamo s manažmentom. Dlho sa mi to nedarilo, dokonca mi ani nechceli poslať veľkoobchodný cenník aby som mohol plavky na Slovensku začať predávať. Slovensko bolo v očiach investorov veľmi malý trh, aby malo význam vytvoriť novú pobočku."

 

 

RELLECIGA patrí investičnej skupine, ktorá už 18 rokov vyrába plavky na zakázku pre viac ako 220 svetových značiek. Medzi najznámejšie patria najmä americké spoločnosti ako Beach Bunny, Asos, Walmart, Frankies Bikini a ďalšie zvučné mená.

 

 

"Prelom nastal po tom, ako som si ako zákazník z oficiálneho webu objednal naraz viac ako 20 párov plaviek, ktoré v tom čase stáli viac asi 120 dolárov za kus. Chcel som vidieť plavky naživo a odskúsať kvalitu a toto bol jediný spôsob, ako sa k nim bolo možné dostať. Plavky sa mi páčili na prvý pohľad a kvalita bola na vysokej úrovni, tak som ich ukazoval všetkým ženám v mojom okolí a zisťoval som ich názory. Neskôr sa mi aj podarilo odprezentovať ich na menšej módnej prehliadke na Slovensku, kde zožali veľký úspech ako medzi modelkami, tak aj u publika. Fotky z prehliadky som zaslal marketingovému oddeleniu a okamžite pochopili, že to s nimi myslím vážne. "

 

 

Marián svojou pracovitosťou a húževnatosťou presvedčil za necelý rok vedenie Rellecigy, že sa chce spolupodieľať na budovaní silnej značky a z pôvodných plánov dodávať plavky na Slovensko, sa stala celá Európa. Po troch rokoch sa z neho dokonca stal riaditeľ pre Európu, a dodnes sa podieľa na vytváraní dizajnov, vymýšľaní nových strihov a jeho rukami prechádzajú všetky návrhy pre ďalšie sezóny, ktoré bez jeho súhlasu nejdú do výroby. 

 

 

"Plavky RELLECIGA boli v tom čase vyrábané iba v limitovaných kolekciách a predávané za vysoké ceny najmä v Amerike. Niektoré dizajny sa mi zdali nudné a marketing značky podľa mňa nebol ideálny. Ponúkli mi možnosť stať sa oficiálnym predajcom pre Slovensko, ale vedel som, že nebudú mať úspech, ak bude cena príliš vysoká. Navrhol som teda investorom veľa zmien ktoré mali celú značku transformovať úplne od základov. Bol som veľmi presvedčivý a neodbitný. Navrhoval som zmeniť takmer všetko - výber modeliek, fotenie produktových a marketingových fotiek na európskych modelkách, zmeniť globálnu marketingovú stratégiu, zmeniť spôsob výroby z individuálnej na sériovú, aby sa znížili náklady a zvýšila kvalita, obstarať ešte kvalitnejšie materiálny a komponenty, zmeniť veľkosti strihov, aby viac odpovedali európskym typom postáv, výrobu luxusného balenia, dávať zákazníčkam "niečo navyše", z čoho sme nakoniec vymysleli praktický plážový ruksak ku každej objednávke, zlepšiť propagáciu cez sociálne siete, vyhľadávanie lokálnych distribútorov, aby boli plavky celosvetovo dostupnejšie."

 

 

"Na každé ich "NIE" som mal okamžite desiatky argumentov, prečo áno. Začali mi robiť ústupky a kompromisy a mne naštastie moje nápady vychádzali a predaje sa nám začali znásobovať. Dnes sa na tých produktívnych hádkach v podstate už zabávame. Investori mi s úsmevom hovoria, že som to bol vlastne ja, kto ich presvedčil, aby začali značke viac veriť, viac investovať a viac riskovať."

 

Začiatky v podnikaní nebývajú jednoduché, a tak to bolo aj pre Mariána. Najskôr zo svojej detskej izby, bez zamestnancov a s úvermi z banky. Tieto záležitosti však neboli najvačší problém, ktoré musel riešiť. Viete si predstaviť, aké náročné museli byť začiatky pre muža, ktorý musel denne riešiť telefonáty žien, ktoré potrebovali poradiť s veľkosťami? 

 

 

„Dodnes si pamätám na prvú zákazníčku, ktorá sa chcela poradiť ohľadom typu a veľkosti. Potreboval som od nej vedieť aký má typ poprsia, aby som jej odporučil plavky, s ktorými bude spokojná. Cítili sme sa obaja trápne, ale ja som jej chcel poradiť vrchný diel, ktorý by jej naozaj sedel. “

 

 

Dnes je Slovensko pre značku RELLECIGA najdôležitejšia krajina. Plavky sa prispôsobujú vkusu a postavám mladých Sloveniek. Slovenský tím má na starosti najdôležitjšiu úlohu, ktorou je výber novej kolekcie spomedzi množstva nových návrhov.

 

 

"Je to ako predpovedanie budúcnosti. Plavky navrhujeme počas celého roka a vždy v lete na stretnutí v Paríži musíme vybrať z vyše 100 dizajnov asi len 30, ktoré vyrobíme vo väčšom množstve a mali by byť úspešné v nadchádzajúcej sezóne."

 

 

Naše plavky si všimol aj Amazon. Nie je veľa značiek, ktoré sa môžu pochváliť tým, že ich oslovil na spoluprácu priamo Amazon. Bolo to pred 3 rokmi, keď sme dali von najnovšiu kolekciu veľmi výrazných plaviek, ktoré zaujali na prvý pohľad. Manažéri z Amazonu v tom čase aktívne vyhľadávali firmy v ktorých videli potenciál uspieť na najvačšom online trhovisku sveta. Navštívili našu výrobu a chceli o nás vedieť viac. Zaujal ich celý proces vzniku plaviek od navrhovania až po výrobu. Vďaka Amazonu sa RELLECIGA dostala na nové trhy v Európe aj Amerike. Veľmi nám to pomohlo a na oplátku teraz vyrábame pre Amazon ich vlastnú značku plaviek.

 

 

Plavky Relleciga sú svetové. A to doslova. Stali sa pojmom, ktorý je nielen v našich končinách naozaj známy. Dôkazom sú desiatky tisícov spokojných zákazníčok, ktoré si rok čo rok kupujú nové modely plaviek a zostávajú verné značke. Výnimkou nie sú ani známe Slovenky ako napríklad Andrea Verešová či Twiinsky Nízlové alebo česká speváčka Tereza Kerndlová a ďalšie známe tváre, ktoré si svoje letné dovolenky užívajú práve v plavkách Relleciga. Marián a jeho tím je dôkazom, že ak človek niečo naozaj chce a nevzdá sa po prvých neúspechoch, môže dokázať veľké veci.

 

Za úspechom celosvetovo známej značky plaviek stojí mladý Slovák. Jeho nevšedný príbeh ťa rozhodne motivuje

 

Viac krásnych kúskov plaviek nájdeš na ich web stránke alebo Instagrame.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: Článok vznikol v spolupráci s Rellecigou. Tagy: plavky
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.