Nové mrakodrapy, obchodné centrum a ešte aj lanovka.
Bratislavčania už horlivo očakávajú, kedy sa začne stavať nová autobusová Stanica Nivy a zbúra sa, naopak, tá stará. Odpoveď je už v júli, no zodpovedný developer HB Reavis, ktorý stojí aj za priľahlým a vydareným Twin City, prišiel s niečím naviac než len presné termíny a nové vizualizácie.
Na druhej strane Dunaja, v Petržalke, navrhujú postaviť rozľahlý parkovací dom, takzvané Park&Ride parkovisko. Podstata tohto systému je podporovaná vo väčšine veľkých miest a zopár P&R parkovísk máme aj v Bratislave, len ich absolútne nikto nevyužíva. Človek by mal zaparkovať autom a ďalej sa do mesta dostať ústretovým systémom verejnej dopravy, v tomto prípade nadzemnou elektrickou dráhou (v Bratislave už druhou). HB Reavis sa otvára možnosti, že by bola zapojená do Integrovaného systému BSK. Odľahčiť by mala dopravný nápor na Prístavnom moste a Moste Apollo, kedže parkovisko sa má nachádzať tesne pred nimi, oproti Ekonomickej univerzite. Všetko je však len v rovine diskusií, u mnohých významných ľudí však plán prechádza s podporou.
Späť k Nivám. Súčasťou novej autobusovej stanice nie je len samotná budova s obchodným centrom, ale aj kompletná prestavba priľahlej ulice. Inými slovami ju treba uzavrieť a to na poriadne dlhú dobu. Ulica Mlynské nivy nepatrí k tým najkritickejším, ale je dosť vyťažená na to, aby jej uzávierka spôsobila obrovské dopravné problémy. Developer aktuálne s mestom i políciou rokuje o najvhodnejšom riešení. V skratke sú však dva varianty. Alebo sa Mlynské nivy budú postupne uzatvárať po dobu 36 mesiacov alebo sa zavrú kompletne na 14 mesiacov. Ak prejde táto možnosť, nového bulváru sa môžu Bratislavčania dočkať už v roku 2018, termín na Stanicu Nivy ostáva stále v roku 2020. Nivy sú tak pre Bratislavu nielen príležitosťou novej stavby, ale s moderným okolím aj novej mestskej štvrte.