O čo v tomto konflikte ide?
Žabomyšie vojny dvoch obchodných reťazcov patriacich pod spoločnú skupinu zdá sa neprestávajú. Na konci októbra sa Kaufland v reklamnom spote navážal do svojho bratranca Lidlu, keď si uťahoval z rôznych tematických týždňov, ktorými sa tento supermarket vyznačuje. Vtedy chlapík vo videu naservíroval namiesto lososa v japonskom sushi české párky, pretože ázijský týždeň už skončil a v Lidli nastúpil ten český. Tentoraz sa opäť Kaufland pustil do boja s rovnakou rétorikou a obeťou sa zase stali tematické týždne. Muž po príchode domov z nákupu vyťahuje z tašky množstvo produktov, ako napríklad zeleninu, ovocie či konzervy, avšak všetky predmety sú dobre zabalené a najmä zelenina s ovocím nemôžu zabalené vo fólii voľne dýchať. Muž napriek tomu k produktom privoniava, na čo jeho partnerka reaguje otázkou, či mali zase plastový týždeň. Je jasné, že v Kauflande je výber zeleniny a ovocia oveľa väčší a omnoho viac produktov sa predáva voľne bez toho, aby boli dopredu zabalené, takže Kaufland opäť trafil klinec po hlavičke a my môžeme len čakať na to, či tieto reklamy budú mať v konečnom dôsledku aj nejaký hlbší zmysel.