Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
20. novembra 2015, 13:30
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Jägermeister v reklame pre Slovákov a Čechov dokazuje, že na poriadnu zábavu nepotrebujeme špeciálnu príležistosť

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Hlavní hrdinovia vás presvedčia, že nie je potrebné čakať na špeciálnu príležitosť, ako sú vernisáže či oslavy narodenín, aby ste sa mohli stretnúť a baviť sa.

Nie je veľa spoločností, ktoré dokážu vytvoriť naozaj kvalitné a zaujímavé televízne reklamy, pri ktorých si netrháme vlasy a nemodlíme sa, aby to už konečne skončilo. Práve Jägermeister patrí medzi výnimky, ktoré tvoria spoty s nápadom a myšlienkou. Po štyroch rokoch prišiel zásadný krok v marketingovej oblasti a na Slovensku a v Česku čoraz viac obľúbený nápoj omamný bude vysielať reklamy vytvorené výhradne pre nás. Hlavní hrdinovia vás v priebehu pár sekúnd presvedčia, že ak sa chceme baviť, nie je potrebné čakať na špeciálnu príležitosť ako narodeniny či vernisáže a kolaudačky. Je síce pravdou, že toto už my Slováci veľmi dobre vieme a dokazujeme častejšie, než by bolo zdravé, no myšlienka je veľmi trefná. Zaujímavosťou je, že o jej réžiu sa postarali dvaja talianski profíci. Jej cieľom je samozrejme zvýšiť povedomie o značke. Podľa slov Pavla Starku reklamný spot cieli na mužov vo veku od 18 do 30 rokov. Výsledok už posúďte sami.

Domov
Zdieľať
Diskusia