Hlavní hrdinovia vás presvedčia, že nie je potrebné čakať na špeciálnu príležitosť, ako sú vernisáže či oslavy narodenín, aby ste sa mohli stretnúť a baviť sa.
Nie je veľa spoločností, ktoré dokážu vytvoriť naozaj kvalitné a zaujímavé televízne reklamy, pri ktorých si netrháme vlasy a nemodlíme sa, aby to už konečne skončilo. Práve Jägermeister patrí medzi výnimky, ktoré tvoria spoty s nápadom a myšlienkou. Po štyroch rokoch prišiel zásadný krok v marketingovej oblasti a na Slovensku a v Česku čoraz viac obľúbený nápoj omamný bude vysielať reklamy vytvorené výhradne pre nás. Hlavní hrdinovia vás v priebehu pár sekúnd presvedčia, že ak sa chceme baviť, nie je potrebné čakať na špeciálnu príležitosť ako narodeniny či vernisáže a kolaudačky. Je síce pravdou, že toto už my Slováci veľmi dobre vieme a dokazujeme častejšie, než by bolo zdravé, no myšlienka je veľmi trefná. Zaujímavosťou je, že o jej réžiu sa postarali dvaja talianski profíci. Jej cieľom je samozrejme zvýšiť povedomie o značke. Podľa slov Pavla Starku reklamný spot cieli na mužov vo veku od 18 do 30 rokov. Výsledok už posúďte sami.