Tešiť sa môžeš na štvrtú generáciu reproduktora Titan aj nové slúchadlá.
Niceboy predstavil 15 nových audio produktov, ktoré charakterizuje jedinečný zvuk, nekompromisná kvalita a minimalistický, moderný a sebavedomý dizajn. Značka týmto krokom vstúpila do novej hudobnej éry Niceboy 2.0.
Ide o výsledok intenzívnej ročnej práce celého tímu, počas ktorej vzniklo 300 prototypov, odznelo 250 000 minút hudby a zohľadnila sa spätná väzba od tisícov zákazníkov. Novinky prekonávajú svojich predchodcov nielen v technológiách, ale aj v celkovom zážitku z počúvania.
Zákaznícke prieskumy potvrdzujú tri hlavné dôvody, prečo sú slúchadlá a reproduktory od značky Niceboy obľúbené: skvelý pomer ceny a výkonu, štýlový a moderný dizajn a pozitívna zákaznícka skúsenosť. Produktový tím značky mal však vyššie ambície – prekonať nastavenú latku a priniesť novú generáciu jedinečného zvuku, nekompromisnej kvality, svieži dizajn a prémiové spracovanie, a to bez prémiovej cenovky.
„Po roku intenzívnej práce teraz prichádzajú nové audio produkty, ktoré ukazujú, že v Niceboy dokážeme držať krok s rýchlym vývojom, rastúcou konkurenciou a stále vyššími nárokmi našich zákazníkov. Nastal čas sa o výsledok podeliť. A veríme, že naozaj stojí za to. Hovoríme tomu Niceboy 2.0 – a nejde len o ďalší produktový upgrade. Je to začiatok novej éry, nová generácia zvuku,“ hovorí CEO Niceboy Michal Čarný.
Nazbierali sme spätnú väzbu od tisícov zákazníkov a taktiež sme si vypočuli najväčších predajcov spotrebnej elektroniky. Výsledkom je čistý a minimalistický dizajn, ktorý sa hodí ku každému štýlu a outfitu.
Vyššia kvalita zvuku aj nový dizajn
Používatelia evolúciu audio produktov Niceboy pocítia nielen vďaka vylepšenej kvalite zvuku, ale aj v ich štýlovejšom dizajne, ktorého hlavnou premennou je sofistikovaný minimalizmus a jednotná paleta farieb. Produkty sú navyše navrhnuté tak, aby si v každej kategórii mohol podľa svojich nárokov a potrieb vybrať každý. Niceboy tak opäť potvrdzuje, že je pre každého.
Vývoj produktov prebieha v českej centrále Niceboy. Výnimkou nie sú ani predstavované novinky, na ktorých pracovalo viac ako 40 zamestnancov zo všetkých oddelení.

„V priebehu uplynulého roka sme postupne vyrobili a vyskúšali viac ako 300 variantov nových audio produktov. Počúvaním sme strávili 250 000 minút, kým sme sa dopočúvali k tej správnej kvalite a nekompromisnej funkčnosti,“ uvádza produktový riaditeľ značky Niceboy Jiří Svoboda.
Bola to tímová práca naprieč celým Niceboyom. Od prvého nápadu, cez vývoj a testovanie až po marketing a predaj.
Vlajkovou loďou vylepšeného produktového portfólia je štvrtá generácia najpredávanejšieho reproduktora Titan, ktorý uspokojí aj najnáročnejšieho používateľa. V kategórii slúchadiel je to potom model štupľových Pins 4 PRO alebo štýlové náhlavné čierne slúchadlá Aura 5.

Súčasťou novej komunikačnej stratégie sú aj dvaja noví ambasádori, a to raperka Sharlota a hudobná skupina The Silver Spoons. Ich štýl, energia a autenticita presne vystihujú hodnoty značky, preto sa postupne objavujú v marketingovej komunikácii značky.
„Celú marketingovú kampaň sme sa snažili urobiť presne takú, aký je Niceboy. Autentickú, štýlovú a s dávkou nadhľadu. Aj preto sme nadšení zo spojenia s našimi novými ambasádormi, ktorí presne tieto hodnoty podčiarkujú. Zamerali sme sa aj na vizuálnu stránku nových produktov a na ich prezentáciu sme vytvorili nové marketingové materiály. Veríme, že si – rovnako ako v našich nových produktoch – aj v našej novej komunikácii každý nájde to svoje. Pretože presne o tom je Niceboy. Je tu pre každého, bez ohľadu na jeho štýl,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka značky Niceboy Kristýna Rakovská.
Do konca roka Niceboy plánuje prísť s ružovým variantom pri väčšine predstavených produktov. A už teraz navyše pracuje na ďalších detailoch, ktoré posunú hudobné produkty značky ešte ďalej.