Od nápadu až po reálny dopad – budeš pri tom, keď sa rodí produktová vízia, aj keď sa z nej stáva niečo, čo má hodnotu pre používateľov a biznis.
Kto sme?
Sme Refresher, svet modernej generácie. Vybudovali sme značku, web, firmu, ktorá produkuje obsah, ponúka služby a podujatia (zatiaľ) naprieč tromi krajinami a oslovuje viac ako 2 milióny ľudí mesačne. Máme unikátnu firemnú kultúru a baví nás, čo robíme. Nestačí nám status quo, aktívne hľadáme, ako byť lepší. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem vtipných a jednoduchých článkov tvoríme aj hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, reportáže a natáčame rôzne videá. Sme inteligentne drzí, ale čo robíme, robíme kvalitne a s rešpektom.
Koho v skratke hľadáme?
Od nápadu až po reálny dopad – budeš pri tom, keď sa rodí produktová vízia, aj keď sa z nej stáva niečo, čo má hodnotu pre používateľov a biznis.
Budeš úzko spolupracovať s našim CTO, Head-mi za Innovations, Sales a s Product ownerom, samozrejme vývojármi a ďalšími internými aj externými spolupracovníkmi. Chceme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á vie počúvať ľudí, hľadá príležitosti a vie ich preklopiť do stratégií, ktoré dávajú zmysel.
S tímom prinesie nápady, navrhne riešenia, ktoré fungujú technicky, používateľsky aj biznisovo – a popri tom nikdy nestratí zo zreteľa, či to, čo robíme, naozaj funguje a rastie.
Je pre nás dôležité, aby tvoja životná vízia a poslanie boli v súlade s hodnotami našej firmy, ktoré nájdeš tu 👇.
Ponúkame ti:
- Slobodu tvoriť produkty, ktoré majú reálny dopad.
- Budeš mať priestor prichádzať s vlastnými nápadmi, formovať produktové stratégie a posúvať ich do reality až na 3 trhoch (SK, CZ, HU). K dispozícii máš vývojárov aj dizajnérov – celý Refresher ekosystém ti bude hrať do karát. A pracovať budeš s modernými technológiami!
- Rýchlosť a dynamiku. U nás netrvá schválenie ani zrealizovanie nápadu mesiace a vieme konať flexibilne.
- Flexibilitu a priestor na rast, ktorý budeš do veľkej miery driveovať ty sám/sama. Čaká ťa rola, kde môžeš ovplyvniť smerovanie produktu aj tímu.
- Prácu v prostredí, ktoré je zábavné aj profesionálne zároveň. Máme drive, dávame dôraz na výsledky, ale neberieme sa príliš vážne.
- Možnosť byť súčasťou budúcnosti značky Refresher. Tvoje rozhodnutia budú formovať to, ako vyzerajú naše produkty, ako fungujeme digitálne a kam smerujeme ďalej. Čaká ťa aj medzinárodný rozmer práce na komunitných funkciách, aplikáciách, webe pre široké masy. Tvoja práca bude viditeľná pre milióny užívateľov.
Čo u nás nájdeš:
- Veľkú dávku zodpovednosti, ale aj voľnosti. Očakávame uchopenie a osvojenie stratégie, ale aj exekutívy.
- Zapálených ľudí, ktorých baví práca a rozvoj seba, svojej pozície ale aj firmy.
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
- Máme pre teba lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé akcie, festivaly či koncerty, či PPV kódy na sledovanie Oktagonu.
- Možnosť ovplyvňovať stratégiu firmy.
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
- Raňajky, ovocie a káva sú pre nás od vzniku štandard, ale pre istotu to spomenieme.
Čo ťa čaká?
- Premietať biznis ciele do jasných produktových vízií, plánov a roadmapy.
- Plánovať a riadiť vývoj digitálnych produktov – krátkodobo aj dlhodobo.
- Pravidelne analyzovať výkonnosť produktov a hľadať nové možnosti ich zlepšenia.
- Pripravovať návrhy, prototypy a prioritizovať iniciatívy v spolupráci s vedením a vývojom.
- Spolupracovať s Product Ownerom a vývojovým tímom na efektívnom manažmente backlogu.
- Viesť, podporovať a mentorovať Product Ownera tak, aby tím ťahal za jeden produktový povraz.
- Komunikovať s marketingom, vedením aj externým prostredím – produkt budeš reprezentovať smerom von aj dovnútra.
- Zbierať spätnú väzbu, sledovať metriky a aktívne hľadať cesty, ako produkty posúvať vpred.
Požadované schopnosti a vlastnosti.
- Máš mindset business ownera – myslíš na dopad a návratnosť (ROI).
- Vieš sa oprieť o dáta, keď robíš rozhodnutia.
- Vieš, ako sa robí produktová stratégia a ako ju preklopiť do roadmapy.
- Riadenie celého cyklu od nápadu po doladenie je pre teba rutina.
- Projektový manažment máš v malíčku (ideálne ClickUp, ale adaptuješ sa rýchlo).
- Vieš, čo znamená QA, UAT, a prečo na nich záleží.
- Máš skúsenosť s UX/UI princípmi a dokážeš navrhnúť riešenia, ktoré dávajú zmysel používateľom, aj biznisu.
- Zvládaš Figma, vieš spraviť prototyp či wireframe, a pripraviť podklady pre dizajn.
- Máš základný prehľad o technológiách a vieš sa dorozumieť s developerom. Vieš mu pripraviť zadania, robiť UML diagramy, vieš čo je API, javascript, …
- Pracoval/a si s analytickými nástrojmi ako GA4, Hotjar, Looker Studio (aspoň základy).
- Angličtina – písomne aj ústne v pohode zvládaš každodennú komunikáciu.
- Bonusové body za: Skúsenosti s A/B testovaním alebo základmi kódu (aspoň vieš čítať).
- Znalosť práce s dátami – eventy, funnel analýza, jednoduché reporty.
A osobnostne? Hľadáme niekoho, kto:
- myslí logicky, ale nebojí sa ani kreativity,
- má silné organizačné a komunikačné schopnosti,
- vie si obhájiť názor aj v náročnej debate,
- sleduje trendy v UX/UI a rád/a prichádza s inováciami.
Miesto práce
Bratislava alebo prípadne aj Praha, ak si odtiaľ.
Odmena
Plat záleží od skúseností a prínosu. Od 3500 EUR + performance bonus (bonus je naviazaný na interné koeficienty a výkon, je objektívne merateľný, no môže byť aj 0).
Radi ti dáme vyššiu odmenu, ak si myslíš, že by si mal dostať viac, a dokážeš nám to skúsenosťami a prínosom. Sme otvorení diskusii. Všetko závisí od tvojich skúseností, talentu a nápadov. Ak máš záujem pracovať na skrátený pomer, bez problémov sa porozprávame aj o tom.