Nákupné centrum Eurovea sa stalo exkluzívnym miestom prvej kamennej predajne obľúbenej slovenskej značky NEHERA na Slovensku.
Znovuzrodená slovenská módna značka NEHERA vstupuje do novej éry – po desiatich rokoch pôsobenia na trhu predstavuje svoju prvú kolekciu určenú aj pre mužov. Táto významná novinka nadväzuje na dlhoročnú tradíciu značky, ktorá sa vyznačuje nadčasovým dizajnom, precíznym remeselným spracovaním a citom pre tvar i detail.
Kolekcia Jar/ Leto 2025 je inšpirovaná prasklinami a trhlinami bratislavských fontán. Tieto stopy času nie sú len obyčajnými štrukturálnymi nedokonalosťami – sú symbolmi plnými významu. Predstavujú odolnosť mesta, krásu nedokonalosti a neustály dialóg medzi rozpadom a opravou.
Bratislavské fontány majú vysoko idealizované tvary, plynulé krivky a ladné formy, ktoré zjemňujú robustné materiály, z ktorých sú vytvorené – ako kameň, cement či oceľ. Táto téma sa odráža a j v siluetách kolekcie, ktoré sú všetky veľmi oblé, hladké a plynulé.
Tým, že NEHERA prijíma symboliku prasklín a trhlín, pridáva do svojej vízie nadčasovej módy ďalší rozmer. Tieto stopy času prispievajú k estetickej hodnote zrejúcich objektov aj subjektov, pridávajú vrstvy a textúry, ktoré zvyšujú ich krásu.
V mnohých ohľadoch robia práve tieto nedokonalosti dizajny zaujímavejšími a jedinečnými. Siluety kolekcie sú priamočiarejšie a ostrejšie, čím odrážajú praskliny v kameni a mramore. Použité materiály evokujú podstatu fontán, s voľne tečúcimi textúrami, ktoré podporujú pohodlie a sebavyjadrenie.
Kolekcia je zamyslením sa nad plynutím času a nevyhnutnosťou zmien, ktoré nás obohacujú o nové významy a spájajú s hlbšími príbehmi odolnosti a premeny.
Po desiatich rokoch od svojho znovuzrodenia značka NEHERA otvorila svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku. Od novembra 2024 je prístupná širokej verejnosti. Zákazníci a fanúšikovia značky ju nájdu na prvom poschodí bratislavského nákupného centra Eurovea.

Architektonicky čistý priestor vymazáva hranice medzi interiérom a exteriérom. Predstavuje v Bratislave neobvyklý retailový koncept, ktorý kladie dôraz na kvalitné materiály a elegantnú jednoduchosť.

„Sme radi, že po Viedni otvárame obchod aj v Bratislave, našom domovskom meste. Ako vždy, aj tentokrát platí, že 'less is beautiful'. V obchode aplikujeme rovnaké princípy, aké sú základom našich kolekcií – nadčasovosť a prekvapivú kreativitu,“ komentuje tento významný krok značky Bibiána Zdútová, riaditeľka NEHERA.

Unikátny multimediálny priestor pozýva zákazníkov nielen do obchodu, ale aj do prírody, pričom nezabúda na krásu Dunaja, ktorý podčiarkuje genius loci.