Voyo patrí k najobľúbenejším na Slovensku. Okrem Max predbehlo aj Disney +.
Markizácke Voyo prináša tento rok rôzne zaujímavé šou, ktoré lákajú tisíce divákov. Fenoménom tohto roka bola reality šou Ruža pre nevestu, ktorá mala rekordnú sledovanosť. Okrem reality šou tu nájdeš stovky filmov, seriálov či šou slovenskej, ale aj svetovej produkcie. Na svoje si prídu aj fanúšikovia športu a pravidelne tu sledujú dôležité a očakávané zápasy.
Na LinkedIne zverejnil riaditeľ digitálnej agentúry, Ján Papač, rebríček najpopulárnejších streamovacích platforiem Slovákov. Dáta sú zozbierané na prvý polrok 2024.
Absolútnym fenoménom rebríčka je Youtube, ktorý má viac ako milión používateľov. Nasleduje po ňom Netflix a na treťom mieste sa umiestnilo spomínané Voyo. Ako Papač v príspevku upozorňuje, jedná sa o zmenu. V minulosti oproti nemu dominoval Max (HBO Max). Dnes je na treťom mieste s 375-tisíc používateľmi.
„Je druhou najpopulárnejšou SVOD platformou na Slovensku s viac ako 400-tisíc používateľmi,“ priblížil obľúbenosť Voya. Zároveň naznačil, že Voyo má predpoklad v budúcnosti ešte dominovať. Odberateľov by platforme mala nahrať napríklad ostro sledovaná Liga majstrov.
Najmenej obľúbeným je u Slovákov Prime Video, ktoré sa dostalo na chvost rebríčka. Predposledné miesto obsadila konkurencia Voya - JOJ Play. Tá má až 5-krát menej odberateľov ako markizácky formát.