Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
31. októbra 2024 o 17:48
Čas čítania 0:44
Radoslava Juračková

Slováci milujú Voyo. Patrí medzi tri najobľúbenejšie streamovacie platformy, predbehlo aj HBO Max

FILMY A SERIÁLY FILMY A SERIÁLY HBO MAX VOYO
Uložiť Uložené

Voyo patrí k najobľúbenejším na Slovensku. Okrem Max predbehlo aj Disney +.

Markizácke Voyo prináša tento rok rôzne zaujímavé šou, ktoré lákajú tisíce divákov. Fenoménom tohto roka bola reality šou Ruža pre nevestu, ktorá mala rekordnú sledovanosť. Okrem reality šou tu nájdeš stovky filmov, seriálov či šou slovenskej, ale aj svetovej produkcie. Na svoje si prídu aj fanúšikovia športu a pravidelne tu sledujú dôležité a očakávané zápasy.

Na LinkedIne zverejnil riaditeľ digitálnej agentúry, Ján Papač, rebríček najpopulárnejších streamovacích platforiem Slovákov. Dáta sú zozbierané na prvý polrok 2024.

Absolútnym fenoménom rebríčka je Youtube, ktorý má viac ako milión používateľov. Nasleduje po ňom Netflix a na treťom mieste sa umiestnilo spomínané Voyo. Ako Papač v príspevku upozorňuje, jedná sa o zmenu. V minulosti oproti nemu dominoval Max (HBO Max). Dnes je na treťom mieste s 375-tisíc používateľmi. 

Je druhou najpopulárnejšou SVOD platformou na Slovensku s viac ako 400-tisíc používateľmi,“ priblížil obľúbenosť Voya. Zároveň naznačil, že Voyo má predpoklad v budúcnosti ešte dominovať. Odberateľov by platforme mala nahrať napríklad ostro sledovaná Liga majstrov. 

Odporúčané
Najlepšie slovenské filmy roka 2024: Portrét Černáka, dráma o holokauste aj dokument o autičkárskom gangu Najlepšie slovenské filmy roka 2024: Portrét Černáka, dráma o holokauste aj dokument o autičkárskom gangu 19. novembra 2024 o 16:30

Najmenej obľúbeným je u Slovákov Prime Video, ktoré sa dostalo na chvost rebríčka. Predposledné miesto obsadila konkurencia Voya - JOJ Play. Tá má až 5-krát menej odberateľov ako markizácky formát. 

Domov
Zdieľať
Diskusia